آخرین اخبار

16. مهر 1402 - 21:18   |   کد مطلب: 46252
در پی پیروزی دیروز فلسطین انجام شد؛
سلام اسدآبادی‌ها بر پایان اسرائیل+تصاویر
عصر امروز مردم دیار سیدجمال‌الدین اسدآبادی با خروشی دیگر در حمایت از پیروزی فلسطین، با سلام بر پایان اسرائیل، این روز را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار آوای سیدجمال، روز گذشته خبر آمد که با طوفان موشک‌های گروه‌های مقاومت در سرزمین‌های اشغالی، رژیم اسرائیل غاصب زمین‌گیر شد و شادی بر لبان مسلمان جهان نشست و امید آزادی قدس در دل‌های آنان زنده شد.

در پی این عملیات غرورآفرین و موفقیت‌آمیز که با نام طوفان الاقصی شناخته شد، مردم دیار سیدجمال‌الدین اسدآبادی هم عصر امروز به خیابان آمدند و این موفقیت را با «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» و فریاد «لبیک یاحسین(ع)»، «لبیک یا خامنه‌ای»، «لبیک یا حزب‌الله» جشن گرفتند.

در این میان در کنار حضور دانش‌آموزان چند مدرسه، شرکت چند تن از مسئولان نظامی با لباس مردم و در کنار مردم رنگ و بو و نمود و جلوه‌ای دیگری به این جشن داده بود.

دانش‌آموزی با در دست داشتن این نوشته‌ که «کاش بودی و می‌دیدی» یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی در شادی کودکانه‌اش از پیروزی فلسطین زنده کرده بود.

در این جشن چند تن از مداحان با شعرخوانی و امام جمعه اسدآباد هم در سخنانی از امید آینده مردم، ظهور حضرت صاحب‌الزمان(ع) و آزادی قدس و حمایت ملت از فلسطینیان سخن گفتند.
در پایان مراسم حاضران با شربت دهانشان را از پیروزی شیرین کردند.
تصاویری در این زمینه ببینید.
انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal