آخرین اخبار

27. دى 1402 - 8:42   |   کد مطلب: 47101
در واکنش به حمله موشکی سپاه به مقر داعش عنوان شد؛
تشکر مردم اسدآباد از سپاه با تعبیر قرآنی تا سرودن شعر
در پی اعلام سپاه به حمله موشکی به مقر داعش در عراق و سوریه در پاسخ به شهادت شهدای زائر مزار شهید قاسم سلیمانی، مردم اسدآباد هم به این اتفاق واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،  روز گذشته با حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقرهای جاسوسی و محل‌های اجتماع گروه‌های تروریستی ضد ایرانی در کردستان عراق و سوریه مردم شهرستان اسدآباد واکنش نشان داده و ابراز خرسندی کردند.
یکی از  شهروندان اسدآباد که قاری قرآن کریم است، ابراز خرسندیش را با این دو آیه عنوان کرد که در آیه 39 سوره حج، آمده: «به کسانی که از روی ستم (با آنان) جنگ می‌شود اجازۀ (جهاد) داده شده و خداوند تواناست بر اینکه ایشان را پیروز گرداند».

 

غلامرضا ترابیان همچنین به آیه ۱۹۳ سوره بقره اشاره کرد و گفت: در این آیه هم آمده: «و با آنها بجنگید تا فتنه‌ای باقی نماند و دین همه برای خدا باشد، پس اگر باز آمدند تجاوزی نیست مگر بر ستمکاران».

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد هم با اشاره به آیه ۲۲ سوره سجده که «مسلماً از مجرمان انتقام خواهیم گرفت»، گفت: خبر مسرت‌بخش اقدام انقلابی سپاه همیشه قهرمان ایران اسلامی در انتقام از جنایتکاران تاریخ و حمله به مقرهای جاسوسی و تروریستی رژیم جعلی و سفاک صهیونیستی، باعث شعف و خوشحالی میلیون‌ها انسان خدا آگاه و جبهه حق شد.

 

سجاد محمدی‌شمیم با تشکر و قدردانی فراوان از نیروهای جان بر کف سپاه اسلام، افزود: ما نیز حمایت قاطعانه خود و جامعه فرهیخته فرهنگیان و عظیم دانش‌آموزی این دیار شهیدپرور از این اقدام انقلابی اعلام می‌کنیم و با آرمان‌های امام خمینی(ره) کبیر معمار بزرگ انقلاب اسلامی و منویات رهبری معظم انقلاب یکبار دیگر تجدید بیعت می‌کنیم.

 

وی تصریح کرد: دشمن خونریز سفاک بداند به تعبیر ولی‌امر مسلمین جهان، دوران بزن در رو تمام شده و ظالم کودک‌کش را هر جا بیابیم ادب خواهیم کرد و انتقام خون‌های مظلومان غزه و هموطنان عزیزمان را خواهیم گرفت.

 

پاشاپور یکی از دیگر شهروندان اسدآباد موشک را جواب موشک خواند و گفت: باید از اقدام و قدرت سپاه سپاسداران ایران تشکر کرد چراکه این پاسخ در طول تاریخ همین بوده و خواهد بود.

 

وی افزود: اگر دشمن احساس کند که طرف مقابل قدرت دارد، عقب‌نشینی می‌کند، در غیر این صورت هرکاری از دستش بیاید انجام می‌دهد و شعار معروف موشک جواب موشک همچنان به قوت باقی است.

 

 

بهمنی یکی از شاعران اسدآباد در پاسخ به این اتفاق خوشایند از دلیر مردان سپاه اسلام تشکر کرد و گفت: به برادران سپاه که خار چشم کور دلان هستند و روشنی چشم بیداردلان خدا قوت می‌گوییم، زنده باد سپاه قهرمان.

 

 

 وی افزود: ما از سپاه تشکر می‌کنیم چراکه این حرکت بزرگ مرحمی بر غم و غصه و زخم دلِ مردمی بود که در حمله تروریستی به کرمان، عزیز از دست دادند ولی کمر در مقابل دشمن خم نکردند.

 

 

یکی از مجریان باسابقه اسدآباد هم حمله سپاه به مقر داعشیان را اقدامی قاطعانه، شجاعانه، مدبرانه، قهرمانانه و جسورانه و عین فرامین رهبری دانست و گفت: رهبری بعد از اقدامات تروریستی اخیر در کرمان و همچنین به شهادت رساندن مستشاران ایرانی همچون سید رضی فرمودند: «انتقام سخت در راه است».

 

 

مهدی الله‌کرمی با بیان اینکه دیگر دوران استکبار گذشته است، افزود: اگر نبود این سپاه قهرمان،  مطمئنا این عزت و آبرو را نداشتیم و همین که لرزه به تن صهیونیست و آمریکا و انگلیس افتاده، یعنی باید بدانند که دوران قلدری تمام شده است.

 

 

وی تصریح کرد: اگر این حرامزاده‌ها با حملات کور،، زن و کودکان بی‌گناه را به شهادت می‌رسانند، سپاه قهرمان ما،  با اشراف اطلاعاتی کامل،، مناطق نظامی مقر تروریست‌های قاتل را هدف قرار می‌دهد و این یعنی انسانیت و رعایت قوانین جنگی.

 

 

این مجری اسدآبادی با بدرقه دعای خیر مردم به راه نیروهای سپاه، تأکید کرد: انتظار می‌رود مردم هم حمایت کنند و از هجمه‌های دشمنان داخلی و خارجی خسته نشوند و همین راه را مقتدرانه ادامه بدهند.  

 

علی نوری یکی دیگر از شهروندان اسدآباد هم با اشاره به حادثه اخیر کرمان، گفت: چون بزدلان ترسو انسان‌های بی‌دفاع و کودکان مظلوم هموطن را در کرمان به شهادت رساندند، حقش این است که خود دفتر رئیس جمهور آمریکا و اسرائیل مورد هدف قرار بگیرد، البته که به یاری امام زمان(عج) و با دستور مقام معظم رهبری و همت عزیزان سپاه خوارتر هم خواهند شد.

 

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان همدان هم با ابراز خرسندی از اقدام سپاه در حمله به مقر تروریست‌ها، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری زمان بزن در رو تمام شده و این اقدام سپاه بسیار کار خوب و خداپسندانه بوده است.

 

 

فرامرز لطیفی افزود: ما خادمان شورای هیئات مذهبی از این اقدام به جا و شجاعانه مجموعه سپاه حمایت و قدردانی می‌کنیم چرا که این کار نشان از اقتدار ایران و نظام است.

 

عبدکوند، یکی دیگر از شاعران اسدآباد هم با سرودن شعری در وصف اقدام سپاه در حمله به مقر داعش، از ریحانه، دختر کاپشن صورتی و پیغام پیروزی و انتقام سخت گفت. او اینگونه سرود که:  
در خون قوطه‌ور شد هم فائزه و دهقان
هم کاپشن صورتی ریحانه مامان جان
با خون خود نوشتند جانم فدای ایران
مانده صدای آن‌ها در گوش این گلستان
اینک دلیر مردان در عرصه و به میدان
پیغام فتح  دادند، آن سوی  جبهه  یاران
باشد مبارک این فتح بر ملت مسلمان
این انتقام سختی ‌است احسنت پاسداران
دست خدا همیشه باشد نگهدارتان
خون شهیدان حق رمز فتوحاتتان

 

این عملیات سپاه پاسداران انهدام محل‌های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با جنایات اخیر تروریستی کرمان و راسک در سوریه با موشک‌های بالستیک انجام شد.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal