آخرین اخبار

4. بهمن 1402 - 14:09   |   کد مطلب: 47141
با استعفای علی‌حسن امیدی؛
شهرداری اسدآباد بی‌سرپرست شد
در یک خبر غیرمنتظره دیگر علی‌حسن‌ امیدی، سرپرست شهرداری شهر اسدآباد استعفا داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، ساعاتی قبل علی‌حسن‌ امیدی، سرپرست شهرداری شهر اسدآباد استعفای خود را تقدیم شورای اسلامی این شهر کرد و هنوز از دلایل این استعفا چیزی در دست نیست.

قاسمعلی شرکایی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی ما با اشاره به اینکه آقای امیدی امروز استعفای خود را به شورای اسلامی تقدیم کرده، گفت: هنوز دلیل استعفای وی مشخص نشده است و روز یکشنبه هفته آینده به آن رسیدگی خواهیم کرد.

 

27 دی ماه امسال بود که سخنگوی شورای اسلامی شهر اسدآباد در خبری از تمدید دوباره حکم سرپرستی امیدی به عنوان سرپرست شهرداری این شهر به دلیل طولانی شدن اخذ تأییدیه شهردار منتخب خبر داده بود.

 

علی‌حسن امیدی یکی از کارکنان شهرداری شهر اسدآباد است که در چهارم مهر ماه امسال بعد از استعفای بهرنگ دالوند به عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب و منصوب شد.

 

تغییرات بیش از حد در تصدی‌گری شهرداری شهر اسدآباد چندین بار در دوره این شورای اسلامی به دلایل مختلف رخ داده که این بار هم اعضای شورا

 

در تصمیمی قاسمعلی شرکایی، عضو شورای اسلامی شهر را برای سکانداری شهرداری انتخاب کردند که هنوز پرونده وی در وزارت کشور در حال بررسی است.

 

شهر اسدآباد، دیار سیدجمال‌الدین اسدآبادی یکی از شهرهای استان همدان است که به دلیل تغییرات بی‌شمار در حوزه سکانداری شهرداری این شهر همیشه با مشکلات عدیده‌ای در حوزه مدیریت شهری مواجه است.

 

حال که باید با قرار گرفتن در اواخر سال جدید، سیمای شهری را به سمت و سوی متحول شدن و زیباسازی پیش برود، متأسفانه با استعفای آقای امیدی، سرپرست شهرداری و نبود شهردار جدید نه تنها اقدامات در خور و شأن شهر انجام نمی‌شود بلکه بسیاری از امور مردم در شهرداری هم باقی می‌ماند که اعضای شورای اسلامی باید در این باره پاسخگو باشند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal