آخرین اخبار

27. بهمن 1402 - 16:23   |   کد مطلب: 47336
همزمان با آغاز تبلیغات انتخاباتی ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ستادهای آیت‌الله شعبانی و آیت‌الله طه محمدی در شهر اسدآباد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی در 11 اسفند برگزار می‌شود.

 

با شروع تبلیغات آزاد انتخاباتی این دوره از مجلس خبرگان رهبری در روز 25 بهمن، ستادهای تبلیغاتی نامزدها در سطح شهرستان‌ها در حال برپایی است.

 

عصر روز گذشته، ستاد دو نامزد انتخاباتی ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان همدان در شهرستان اسدآباد با حضور امام جمعه افتتاح شد.

 

این ستادها که برای دو نامزد با نام آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی و آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی است، با مسئولیت سطان هادی در اسدآباد برپا شده است.

 

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی یکی از نامزدهای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان همدان است که اهل روستای بهار و متولد ۱۳۵۶ است.

 

وی دارای رشته عمومی حوزوی-فقه و اصول، رشته تخصصی-حقوق و قضا و  دارای بیش از ۱۰ سال سابقه تدریس سطوح عالی-حوزه علمیه قم، تدریس در مؤسسه عالی جامعه المصطفی (ص) –قم، تدریس در مؤسسه آموزش عالی حوزوی –تهران، شهرری، تدریس ادبیات عرب - سطح ۱ –سال ۱۳۷۸و مراکز دانشگاهی است.

 

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی دارای سوابق پژوهشی در زمینه‌های بررسی فقهی، حقوقی سپرده‌های بانکی، مبانی قانون گرایی در اسلام، شرح فارسی بر کتب فقهی و اصولی، مبانی قانون گرایی در اسلام، ولایت فقیه و قانونگرایی، ماهیت گزاره‌های اخلاقی و غیره است.

 

وی همچنین استاد مشاور و راهنما چندین پایان نامه سطح ۳ حوزه برادران و خواهران با عناوینی چون مبانی احکام ثانویه در فقه اسلامی، هرمونتیک ورابطه ان با تفسیر به رای، مبانی فقهی اخلاق نقد در فقه امامیه، بررسی حقوق زنان در کنوانسیون‌های بین المللی و فقه اسلامی، مبانی فقهی و قانونی مقابله با فرقه انحرافی عرفان کیهانی،  کامیابی و رستگاری از دیدگاه ایات و روایات است.

 

آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی هم دیگر نامزد انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری است که در سال 1361 از سوی دفتر حضرت امام(ره) به امامت جمعه فامنین و از سال 83 از طرف رهبر معظم انقلاب به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان همدان و امامت جمعه این شهر منصوب شد.

 

او که در سن 12 سالگی تحصیل در حوزه مقدسه علمیه قم آغاز کرده بود و در سن 28 سالگی اجتهاد از آیت‌الله العظمی میرزا هاشم آملی (ره) را داشت.
انتهای خبر/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal