آخرین اخبار

9. خرداد 1394 - 11:24   |   کد مطلب: 27899

index

يزدان آزرمي به عنوان بخشدار بخش پيرسلمان شهرستان اسدآباد معرفي شد.
به گزارش آواسیدجمال،يزدان آزرمي که پيش از اين مديريت حوزه حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان همدان را بر عهده داشت با حکمي به عنوان بخشدار پيرسلمان معرفي شد.آيين معارفه بخشدار جديد بخش پيرسلمان شهرستان اسدآباد روز پنج شنب هفتم خرداد با حضور جمعي از مسئولان در محل بخشداري پيرسلمان برگزار مي‌شود.شايان ذکر است، پيش از اين نادر ملايي معاون فرماندار اسدآباد سرپرستي بخشداري پيرسلمان را برعهده داشت.

ابوالقاسم الماسي مديرکل سياسي و انتخابات استانداري همدان روز پنجشنبه در آيين توديع و معارفه بخشدار پيرسلمان افزود : نامگذاري امسال از سوي رهبر فرزانه انقلاب براساس واقع گرايي و ضروريات جامعه انجام شده زيرا درعرصه داخلي و بين المللي، کشور نياز به همدلي و همزباني دارد.
وي ابراز اميدواري کرد: درسايه همدلي و همزباني انتخابات امسال مجلس شوراي اسلامي به تشکيل مجلسي کارآمد
درجهت منافع مردم و دولت منجر شود.
وي با اشاره به تلاش هاي تيم مذاکره کننده هسته اي درحوزه ديپلماتيک و سياست خارجي گفت: اعضاي اين تيم سرافرازانه و مجاهدانه تلاش مي کنند و مورد حمايت و تاييد مقام معظم رهبري هستند وخائن شمردن آنها در شان مجلس نيست.
الماسي در ادامه با اشاره به نوپا بودن بخش پيرسلمان و شهر آجين نيز گفت : نقش مردم بايد در تامين پيشرفت و توسعه منطقه بسيار پررنگ باشد و اگرچه دولت نيز در تامين رفاه و مردم وظيفه دارد اما توان دولت در شرايط کنوني به علت مشکلات مالي محدود است.

مسعود بکائي در اين  آيين  افزود: مردم ساکن در روستاهاي اين بخش از لحاظ اقتصادي بسيار ضعيف هستند به طوريکه در برخي روستاها 50درصد خانواده ها تحت پوشش کميته امداد امام خميني (ره) قرار دارند.

وي از بخشدار جديد پيرسلمان خواست : با ارتباط و تعامل خوب با شوراهاي اسلامي و دهياران براي آباداني روستاها تلاش کند و از امکانات و فرصت هاي دولتي نيز به نحو مطلوب استفاده کند.
فرماندار اسدآباد با بيان اينکه ميزان مهاجرت در بخش پيرسلمان بيشتر از ساير نقاط شهرستان است گفت : متاسفانه تنها منبع درآمد و اشتغال مردم در حوزه دامداري و کشاورزي است و در زمينه توسعه کارآفريني و صنايع ديگر فعاليتي انجام نشده است.

وي با اشاره به اهميت حفظ جمعيت روستا گفت : توجه به امور فرهنگي و مذهبي و توسعه بيمه روستايي مي تواند به ماندگاري و ثبات روستا بسيار کمک کند.

امام جمعه اسدآباد نيز در ادامه به تشريح صفات و ويژگي هاي مومنان پرداخت و گفت: مسوولان نظام جمهوري اسلامي در هر پست و مقام بايد در امر دين و ارتقاي معنويت به خصوص در برپايي نماز اول وقت پيشقدم باشند.

حجت الاسلام حسيني مجد با تاکيد بر مشارکت خيرين در عمران و آباداني شهر آجين گفت : افراد متمکن مي توانند با کمکهاي خود اين شهر را توسعه بدهند و از وضعيت موجود خارج کنند هرچند دولتمردان تلاش هاي زيادي براي تامين آرامش و رفاه ملت انجام مي دهند اما مردم نيز با صبوري و قناعت مي توانند دولت را ياري کنند.
منبع:روابط عمومی فرمانداری اسدآباد

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal