آخرین اخبار

16. خرداد 1394 - 9:40   |   کد مطلب: 27917

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اسدآباد از اخذ مجوز ایجاد 5 رشته جدید کاردانی مهارت در دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای اسدآباد خبر داد و گفت: این دانشگاه مهرماه امسال دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش آواسیدجمال ،یعقوب فشخورانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد از اخذ مجوز ایجاد پنج رشته جدید کاردانی مهارت در دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: در صورت تأیید وزارت علوم این پنج رشته در دفترچه‌های آزمون سنجش کشور درج شده و از مهرماه امسال دانشجو می‌پذیرد.

وی افزود: این رشته‌ها شامل مکانیک خودرو، فناوری اتومبیل، تأسیسات الکتریکی برق صنعتی، جوشکاری و ریخته‌گری است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اسدآباد خاطرنشان کرد: دانشگاه علمی کابردی فنی و حرفه‌ای اسدآباد ظرفیت پذیرش 200 نفر در پنج رشته جدید را دارد.

وی با بیان اینکه پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کابردی فنی و حرفه‌ای بدون کنکور انجام می‌شود، گفت: دارندگان دیپلم در تمام رشته‌ها مجاز به انتخاب رشته و ادامه تحصیل در هر یک از رشته‌های مذکور هستند.

فشخورانی با بیان اینکه سال‌های گذشته دو رشته جوشکاری و متالوژی در دفترچه‌های سنجش اعلام شده بود، افزود: البته شرکت دانشجویان در این آزمون به حد نصاب نرسید و مجبور شدیم دانشجویان را به دیگر نقاط استان بفرستیم.

وی با بیان اینکه تفاوت دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای با دیگر دانشگاه‌ها در فراگیری فن و داشتن مهارت است، اضافه کرد: به طور حتم افراد فارغ‌التحصیل از این دانشگاه می‌توانند متناسب با مهارتشان برای خود شغلی فراهم کرده و بیکار نباشند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اسدآباد با بیان اینکه آموزش‌های علمی ‌کاربردی با برنامه‌ریزی، اجرا و ارزیابی دقیق فعالیت‌های آموزشی کارآفرینانه است، تصریح کرد: این آموزش‌ها باعث تربیت نیروی انسانی متخصص، ماهر، کارآفرین و آماده‌ به کار برای خدمت در تمام بخش‌های اقتصادی و صنعتی می‌شود.

وی داشتن مهارت‌ فنی را موجب ایجاد ظرفیت‌های مناسب کسب و کار خواند و خاطرنشان کرد: آموزش مهارتی فنی و حرفه‌ای براساس نیازسنجی و متناسب با بازار کار ارائه می‌شود که یک مزیت است.

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal