آخرین اخبار

7. مرداد 1394 - 22:46   |   کد مطلب: 27956
فرماندار اسدآباد با بيان اينکه روستاي چنار سفلي شرايط تعريف شده در قانون را براي شهرشدن دارد گفت: اما زيرساختهاي فرهنگي و اجتماعي و عمراني نيز بايد در اين منطقه فراهم شود.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از ایرنا، مسعود بکائي در جلسه بررسي مشکلات و مسائل روستاي چنار سفلي گفت: بزودي روستاي چنار سفلي بعنوان شهر شناخته مي شود و بايد همه دستگاههاي اجرايي امکانات و خدمات خود را به سمت اين روستا هدايت کنند تا برخي نواقص و کمبودها جبران شود.

وي با اشاره به کمبود اراضي کشاورزي در اين روستا و اشتغال جوانان روستا در بخشهاي خدمات و ساختمان در ساير شهرهاي کشور خاطرنشان کرد: جذب سرمايه گذاران و احداث صنايع کوچک روستايي مي تواند وضعيت اقتصادي ساکنين روستا را بهبود ببخشد .

در ادامه بخشدار مرکزي اسدآباد نيز از تشکيل کارگروه شوراي فرهنگ عمومي در اين روستا خبر داد و افزود: آسيب شناسي فرهنگي روستا، استفاده بهينه از امکانات و فضاهاي فرهنگي و ورزشي موجود در روستا و ارائه راهکارهاي مناسب براي رفع معظلات روستا از اهداف اين شورا است.

محمدرسول طاهري تصريح کرد: از ابتداي امسال جلساتي تخصصي در خصوص رسيدگي به وضعيت روستاي چنار سفلي برگزار شده و تصميمات خوبي در راستاي ارتقاء زندگي اهالي روستا گرفته شده است.

وي تقويت مراکز تفريحي و کتابخواني ، اجراي برنامه هاي غني براي اوقات فراغت، برخورد با معتادان و عوامل توزيع مواد مخدر از اقداماتي است که در اين روستا انجام شده و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

روستاي چنار سفلي بزرگترين روستاي اسدآباد است که چهار هزار و 203 نفر جمعيت دارد اما از لحاظ اقتصادي مردماني فقير و محروم دارد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal