آخرین اخبار

7. مرداد 1394 - 23:05   |   کد مطلب: 27958
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در سال گذشته 2 هزار و 700 نفر در رشته‌های مختلف فنی و حرفه‌ای آموزش داده شدند، گفت: امسال 192 هزار ساعت آموزش به بیش از یک‌هزار نفر ارائه شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، یعقوب فشخورانی با اشاره به اینکه 77 رشته آموزشی در سه مرکز فنی و حرفه‌ای برادران، خواهران، مراکز تیم‌های سیار آموزشی و متالوژی وجود دارد، اظهار کرد: این رشته‌ها طی چهار ماه نخست امسال به کارآموزان آموزش داده شده است.

وی با بیان اینکه امسال 192 هزار ساعت آموزش به بیش از یک‌هزار نفر انجام شده است، گفت: یک‌هزار و 200 نفر در آزمون ادواری فنی و حرفه‌ای شرکت داشتند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: این تعداد افراد جزء کارآموزان مراکز فنی و حرفه‌ای خواهران و برادران بودند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 2 هزار و 700 نفر در رشته‌های مختلف فنی و حرفه‌ای آموزش داده شدند، افزود: امیدواریم با افزایش و تنوع در رشته‌ها آموزش افراد در سال‌ جاری بیشتر شود.

فشخورانی با بیان اینکه جایگاه فنی و حرفه‌ای شهرستان اسدآباد در سطح استان جایگاه ویژه‌ای است، افزود: این شهرستان در رده سوم استان در بحث آموزش افراد مختلف جامعه است.

وی از اخذ مجوز ایجاد پنج رشته در دانشگاه علمی و کاربردی فنی و حرفه‌ای اسدآباد خبر داد و گفت: این رشته‌ها شامل برق صنعتی، تأسیسات الکتریکی، جوشکاری، مکانیکی و متالوژی است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای اسدآباد با بیان اینکه این دانشگاه در این پنج رشته در مهر ماه امسال دانشجو می‌پذیرد، افزود: ثبت‌نام از هفتم تا 14 مرداد ماه جاری از طریق سایت سازمان سنجش کشور انجام می‌شود.

وی یادآور شد: شرکت در این رشته فقط با ثبت‌‌نام و بدون آزمون است و علاقه‌مندان می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و مدرک کاردانی که مورد تأیید وزارت علوم است را با مهارت آموزشی از فنی و حرفه‌ای دریافت کنند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal