آخرین اخبار

9. مرداد 1394 - 10:51   |   کد مطلب: 27973
همدان در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: اين مركز آموزشي در پنج رشته از مهرماه سال جاري آغاز به كار خواهد كرد.

به گزارش آوای سیدجمال، يعقوب فشخوراني افزود: علاقه‌مندان تحصيل در اين دانشگاه مي‌توانند از هفتم مردادماه به مدت يك هفته براي ثبت نام به سايت سازمان سنجش مراجعه كنند.
وي تصريح كرد: مجوز تأسيس اين مركز آموزشي از سوي سازمان توسعه دانشگاه‌هاي كشور صادر شده و با توجه به وجود امكانات و زيرساخت‌هاي آموزشي لازم از مهرماه شاهد آغاز به كار اين دانشگاه خواهيم بود.
مدير فني و حرفه‌اي اسدآباد با بيان اينكه اين دانشگاه بدون كنكور دانشجو مي‌پذيرد، گفت: اولويت ثبت نام با رشته‌هاي مرتبط خواهد بود و در صورت تكميل نشدن ظرفيت از ساير رشته‌هاي تحصيلي نيز ثبت نام مي‌شود.
فشخوراني خاطرنشان كرد: مجوز رشته‌هاي برق صنعتي و تأسيسات الكتريكي، مكانيك، جوشكاري و متالوژي در مقطع كارداني اخذ شده و در سال‌هاي آتي بنابر نياز شهرستان اين رشته‌ها افزايش خواهد يافت.
وي با تأكيد بر اهميت فراگيري آموزش‌هاي مهارتي تصريح كرد: مركز آموزش علمي كاربردي فني و حرفه‌اي با هدف گسترش مهارت‌آموزي و توانمندسازي سرمايه‌هاي انساني در راستاي ايجاد فرصت‌هاي جديد شغلي و حرفه‌اي براي جوانان ايجاد شده است.
وي در ادامه با اشاره به فعاليت سه مركز خواهران، برادران و مركز تخصصي فني و حرفه‌اي و همچنين تيم‌هاي سيار آموزشي در اسدآباد گفت: از ابتداي سال يك هزار نفر در اين مراكز آموزش‌هاي مهارتي را كسب كرده و يك هزار و 200 نفر نيز شامل داوطلبان آزاد و كارآموزان فني و حرفه‌اي در آزمون‌هاي اين مراكز شركت كرده و گواهينامه مهارت كسب كرده‌اند.
سال گذشته دو هزار و 700 نفر در دوره‌هاي آموزشي فني و حرفه‌اي شهرستان اسدآباد شركت كرده‌اند.
 

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal