18. مرداد 1394 - 6:01   |   کد مطلب: 28095
مسوول امور پیگیری سفرهای استانی نهاد ریاست جمهوری:
وعده هایی که داده می شود قابلیت اجرایی داشته باشد
مسوول امور پیگیری سفرهای استانی نهاد ریاست جمهوری گفت: در دولت تدبیر و امید اصل بر این است که وعده هایی که داده می شود قابلیت اجرایی داشته باشد و بیت المال از بین نرود و در این چارچوب باید کار شود.

به گزارش آوای سیدجمال، محمد رضا صالحی شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان افزود: همه این تصمیم گیریها باید بر اساس طرحهای که می تواند مهم و اثر گذار باشد و بر توسعه استانها نقش داشته باشد ارایه می شود.
وی اضافه کرد: سفر رییس جمهوری به استانها مصوبه ای ندارد به جزء سفر به مشهد مقدس اما در سفرهای دیگر مصوبه شامل حال استان ها نشده است.
وی با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس جمهوری به استان همدان که قرار است در یک تا دو ماه آینده انجام شود گفت: زمان قطعی سفر هنوز مشخص نشده است .
صالحی افزود: در این سفر دیدار عمومی، نشست با علما، ایثارگران، برگزیدگان و نخبگان، نشست توسعه و سرمایه گذاری، شورای اداری، بازدید و مصاحبه پایانی انجام می شود.
وی ادامه داد: در نشستهای که برگزار می شود مسایل بحث اخلاقی و عدم فشار به مردم باید در اولویت قرار گیرد و اصل مهم در این سفر آسایش، رفاه مردم و خدمات دادن به آنها است.
وی با بیان اینکه در دولت نهم و دهم، دولت جمهوری اسلامی تعهداتی به مردم داد که بدون کارشناسی بود گفت: در آن زمان 211 هزار میلیارد تومان تعهد داده شد که تنها 67 هزار میلیارد تومان آن عملی و اجرایی گردید که برای 144 هزار میلیارد تومان تعهد باقی مانده 18 سال زمان نیاز است.
صالحی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید اصل بر این است که وعده هایی که داده می شود قابلیت اجرایی داشته باشد و بیت المال از بین نرود و در این چارچوب باید کار شود.
وی اضافه کرد: هر طرحی که در سفر رییس جمهوری برای آن تصمیم گرفته می شود اولین محور آن حفظ و رعایت موازین زیست محیطی است.
وی با بیان اینکه در سفر رییس جمهوری با اعتبارات استانی به هیچ وجه کاری نداریم و تمام طرحها که کد استانی دارند در قالب های این سفر قرار نمی گیرد گفت: در این سفر تنها طرح هایی که دارای کد ملی باشند برای آن ها تصمیم گیری می شود.
مسوول امور پیگیری سفرهای استانی نهاد ریاست جمهوری گفت: شخص رییس جمهوری تنها در مرکز استان حضور می یابد و در هشت شهرستان دیگر استان همدان نمایندگان تام الاختیار وی در سطح وزرا و معاونان حضور می یابند.
صالحی با بیان اینکه سفر به استان همدان بیست و یکمین سفر کاروان تدبیر و امید است افزود: کاروان تدبیر و امید در کل ایران همه را مشمول خود می کند و مردم استانهای مختلف از نتایج آن بهره مند خواهند شد.
شورای برنامه ریزی به منظور بررسی وضعیت طرح ها و خواسته ها مسوولان در سفر رییس جمهوری در استانداری همدان تشکیل شد.
منبع:ایرنا
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal