آخرین اخبار

19. مرداد 1394 - 8:03   |   کد مطلب: 28119
معاون پشتیبانی و منابع انسانی رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی گفت: آمادگی استقبال از سرمایه‌گذاران خارجی و تهیه امکانات و خدمات مطلوب به آنان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور وجود دارد.

به گزارش آوای سیدجمال، هوشنگ فرجی در مراسم آغاز عملیات اجرایی واحد صنعتی تولید بلوک‌های سبک که توسط سرمایه‌گذاران خارجی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در دو سال گذشته تلاش زیادی کرده که مقوله سرمایه‌گذاری به سرانجام برساند.

وی با اشاره به مشارکت سرمایه‌گذاران خارجی در این واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی ملایر یک، افزود: در کل شهرک‌های صنعتی کشور آمادگی داریم از سرمایه‌گذاران خارجی استقبال کنیم و شرایط مطلوبی را برای فعالیت اقتصادی سازنده آنها فراهم کنیم.

معاون رئیس سازمان صنایع کوچک در تشریح برنامه‌های سال جاری سازمان متبوع خود، تصریح کرد: در سال جاری در 104 شهرک و ناحیه صنعتی جدید زمین به صنعتگران واگذار شده و برای 106 شهرک آب، 81 شهرک برق و 78 شهرک صنعتی گاز تأمین شده است و برای باقیمانده شهرک‌ها نیز این اقدامات در دست پیگیری است.

وی با تأکید بر اینکه در سال جدید 27 تصفیه‌خانه صنعتی به بهره‌برداری خواهد رسید، ادامه داد: 520 واحد کارگاهی و پنج واحد مرکز خدمات فناوری جدید در کشور ایجاد خواهد شد.

فرجی خاطرنشان کرد: یک‌هزار و 900 دوره آموزشی برای 55 هزار مدیر و کارکنان واحدهای صنعتی در کشور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال 92 حدود 3.5 میلیارد تومان از اعتبارات ملی به شرکت شهرک‌های صنعتی استان اختصاص یافت، گفت: با توجه به پیگیری‌های مسئولان استان در سال 93 اعتبارات ملی اختصاص‌یافته به استان همدان به 4.8 میلیارد تومان رسید.

معاون رئیس سازمان صنایع کوچک با تأکید بر اینکه شرکت شهرک‌های استان همدان جزء شرکت‌های پویا و فعال کشور است، اظهار کرد: امیدواریم با توجه به حمایت استاندار، نمایندگان مجلس و سایر مقامات استانی در راستای ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های صنعتی و حمایت از صنایع کوچک قدم برداریم و به توسعه اقتصاد از طریق توسعه صنایع  کوچک کمک کنیم.

منبع:فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal