آخرین اخبار

22. مرداد 1394 - 13:31   |   کد مطلب: 28177
بخشدار پیرسلمان اسدآباد یکی از مطالبات مردم روستاها را پوشش همه کانالهای تلویزیونی دانست و گفت: متأسفانه در روستاهای این بخش تنها چهار کانال از 20 کانال تلویزیونی پوشش داده میشود و یک ناعدالتی است.

به گزارش آوای سیدجمال، ؛ یزدان آذرمی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان اسدآباد با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان همدان در اینده ای نزدیک، گفت: این سفر فرصت مغتنمی است که باید از آن استفاده کرد.

وی با تأکید بر اینکه باید اولویت های مهم مشکلات روستاها در سفر رئیس جمهور مطرح شود، گفت: از مهمترین مشکلات  است که آب شرب، لایروبی قنوات، سرمازدگی محصولات کشاورزی و آسفالت راه‌ها و بهسازی مناطق روستایی است که باید به آن پرداخته شود.

بخشدار پیرسلمان اسدآباد یکی از مطالبات مردم روستاها را پوشش همه کانالهای تلویزیونی دانست و گفت: متأسفانه در روستاهای این بخش تنها چهار کانال از 20 کانال تلویزیونی پوشش داده میشود و یک ناعدالتی به روستائیان است.

وی با اشاره به نقش مهم روستاها در عرصه های مختلف، گفت: باید ما قدردان روستائیان باشیم و در توسعه و آبادانی روستا گام بهتری برداریم و این امر نیز تنها با همت و همراهی و مشارکت مردمی امکانپذیر است.

آذرمی با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید، گفت: این دولت نور امیدی را در دل مردم روشن کرده و قطعا" با مشارکت مردم در توسعه و پیشرفت به نتیجه خوبی خواهد رسید.

وی بر همراهی و همکاری بیشتر خبرنگاران برای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی تأکید کرد و گفت: یکی از اولویت ما حضور میدانی در مناطق مختلف روستایی بود که تاکنون اکثر روستاها را بازدید کرده ایم و در شناسایی ظرفیتها و بررسی مشکلات گام برداشته ایم.

بخشدار پیرسلمان اسدآباد با اشاره به اینکه نمایندگی برخی اداراتی چون آب و فاضلاب، تأمین اجتماعی، بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، برق، پست بانک و شهرداری در شهر آجین ایجاد شده، گفت: به دنبال ایجاد بانک و عابر بانک در این شهر هستیم که این مهم نیز یکی از مطالبات جدی مردم است.

وی بر همراهی و مشارکت مردم در تغییر بافت شهر آجین از روستایی به شهری تأکید کرد و خواستار ابلاغ هر چه زودتر طرح تفصیلی این شهر شد.

آذرمی از دیگر مشکلات روستاها را مشکل آب دانست و گفت: در حال حاضر سه روستا در بخش پیرسلمان با تانکر آبرسانی می‌شود.

وی در پایان سخنان خود به  افتتاح شرکت تعاونی بلوک‌زنی در بخش پیرسلمان اشاره کرد و گفت: ساختمان اداره برق در شهر آجین و آتش‌نشانی در روستای قاسم‌آباد لک لک در حال ساخت است.

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal