آخرین اخبار

23. مرداد 1394 - 10:07   |   کد مطلب: 28184
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه شهیدان ذخیره هایی هستند که در فضای ایران اسلامی حضور پیدا می کنند و یاد و خاطره دفاع مقدس و ارزش های آن را زنده نگه می دارند، اظهار داشت: اعتقاد دارم در شکل گیری انقلاب دو فرد در کنار امام نقش داشتند.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از مهر، محمد ابراهیم الهی تبار شامگاه پنج شنبه در مراسم افتتاح دفتر جامعه اسلامی فرهنگیان استان همدان سالروز بازگشت رزمندگان به کشور را تبریک گفت وبا بیان اینکه نباید جریانات بدون شناسنامه در انتخابات ورود پیدا کنند، گفت: باید صعه صدر را در بین جریانات فکری بیشتر کنیم.

وی یکی از شخصیت هایی که در کنار امام برای شکل گیری انقلاب اسلامی نقش داشت را شهید مطهری دانست و ادامه داد: شهید مطهری با با اندیشه ناب خود در تنوین و شناخت جامعه اسلامی نسبت به جامعه اسلامی سنگ تمام گذاشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان شخصیت دوم را شهید بهشتی دانست، عنوان کرد: شهید بهشتی بیان می کرد که حزب معبد من است.

الهی تبار با بیان اینکه امروز می بینیم کسی که عضو حزبی نیست به این موضوع افتخار می کند اما شهید بهشتی کار حزبی را مقدس می دانست، گفت: حزب جایی است که می تواند به تربیت انسان ها بپردازد و توسعه سیاسی را به معنای واقعی رقم بزند.

وی با تاکید بر اینکه حزب باید در حوزه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و غیره ورود داشته و در طول سال فعال باشد، بیان کرد: حزب باید ایده پردازی و انسان ها تربیت کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با تاکید بر اینکه حزب باید افراد و مسائل را مورد نقد بررسی قرار دهد اما کمتر شاهد این موضوع هستیم، بیان کرد: حزب های مختلف باید وارد می شوند و نقش خود را نشان دهند و این چیزی است که می تواند یک حزب را ماندگار و پایدار کند.

محمد ابراهیم الهی تبار با بیان اینکه یکی از ویژگی های نظام جمهوری اسلامی توجه به آرای مردم است و انتخابات زیادی انجام می شود، ادامه داد: زیبایی برگزاری انتخابات در این است که جریانات سیاسی با شناسنامه وارد کار شوند.

وی با تاکید بر اینکه نباید جریانات بدون شناسنامه در انتخابات ورود پیدا کنند، افزود: باید صعه صدر را در بین جریانات فکری بیشتر کنیم و از مجموع جریانات سیاسی درخواست دارم که اگر خطایی سر زد با صعه صدر از آن عبور کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه اعتقاد داریم اگر بخواهیم دولت پویا داشته باشیم، دولتی که فساد و مسائل این چنینی کمتر داشته باشیم حتما باید چشم های بیداری نظاره گر باشد و نقد کند، اظهار داشت: از اینکه می بینیم یک جریان سیاسی و فکری جدید ایجاد شده خوشحال هستیم.

الهی تبار با اشاره به سفر رئیس جمهور به همدان عنوان کرد: امیداریوم با حضور با نشاط از سفر رئیس جمهور و دیدار با مردم استان بتوانیم پیامی را مجدد به دنیا بدهیم که مردم همچنان در پشتیبانی از نظام خود ایستاده اند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه واقعیت این است که اوضاع کنونی فقط نزدیک انتخابات ایجاد می شود و سیاست به اندازه ای پر رنگ می شود که مردم سیاست زده می شوند، اظهار داشت: برخی به دنبال این هستند که بگویند مستقل هستیم درحالی که چنین چیزی امکان ندارد.

احمد آریایی نژاد احزاب در اقتصاد، اجتماع و فرهنگ نظر و عمل نمی کنند و فقط نزدیک انتخابات فعال می شوند، بیان کرد: احزاب فقط سیاسی کار می کنند و به جای آرا و اندیشه دادن تخریب می کنند و این با چیزی که اسلام می گوید فاصله دارد.

وی با تاکید بر اینکه هر حزبی خود را به اسلام نزدیک  کند وحدت ایجاد می شود، عنوان کرد: باید با مبانی اسلامی به سمت آرمان های شیرین حرکت کنیم.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal