آخرین اخبار

23. مرداد 1394 - 12:22   |   کد مطلب: 28195
رئیس جمعیت هلال احمر اسدآباد با اشاره به اینکه این جمعیت در ایام مختلف چادرهایی در راستای ارائه خدمات رایگان به مردم ارائه می‌دهد، گفت: در طول سال 50 امدادگر فعال به صورت مستمر در برنامه‌های مختلف مشارکت دارند.

به گزارش آوای سیدجمال، احسان کاویانی در گفت‌و گو با خبرنگارما  با اشاره به برپایی چادرهای هلال احمر به مناسبت‌های مختلف، اظهار کرد: برپایی تعدادی از این چادرها شامل دو ایستگاه صلواتی و یک ایستگاه سلامت همزمان با ورود شهدای گمنام به اسدآباد بود.
وی با بیان اینکه در این چادرها داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر با ادای احترام به صاحت مقدس شهدای گمنام حضور فعال داشتند، افزود: این ایستگاه‌ها در مسیر استقبال از شهدای گمنام در مقابل حسینیه آیت‌الله خامنه‌ای، میدان امام و مقابل مسجد صاحب‌الزمان ایجاد شده بود.
رئیس جمعیت هلال احمر اسدآباد هدف از برپایی چادرهای جمعیت هلال احمر در مراسم استقبال از شهدای گمنام را دینی دانست که همه مردم و مسئولان به گردن شهدا دارند.
وی یادآور شد: این جمعیت با برپایی چادرهای سلامت که شامل تست فشار خون و قند خون است، روحیه ایثار، فداکاری و کمک به نیازمندان و همنوعان را ترویج داده است.
کاویانی بیان داشت: شهدا برای دفاع از انقلاب و میهن اسلامی پا در عرصه جبهه و جهاد نهادند و امروز وظیفه ما است که هر کدام به نوعی به این انقلاب پایبند باشیم چرا که هر آنچه داریم به برکت خون همین شهدا است.
وی ادامه داد: این جمعیت در هر برنامه مردمی پیشگام و پای کار بوده که حضور امدادگران در مراسم استقبال از شهدا نمونه‌ای از این برنامه‌ها است.
رئیس جمعیت هلال احمر اسدآباد در پایان سخنانش با اشاره به اینکه حدود 50 امدادگر فعال در سطح شهرستان به صورت مستمر و فعالانه در برنامه‌های مختلف مشارکت دارند، افزود: البته برخی از امدادگران در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای گردنه اسدآباد و مسیر اسدآباد-کنگاور حضور دارند.
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal