آخرین اخبار

31. مرداد 1394 - 8:09   |   کد مطلب: 28378
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان همدان خبر داد
کمک 2 میلیارد تومانی مردم همدان به بازسازی عتبات عالیات
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان همدان از کمک 2 میلیارد تومانی مردم ولایی و عاشق اهل بیت (ع) همدان به بازسازی عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از فارس، مصطفی غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به تفکیک ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان همدان از استان اظهار کرد: بعد از این تفکیک، افتتاح دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهر مریانج در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 11 دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در همدان فعال است، گفت: با راه‌اندازی دفتر مریانج این تعداد به 12 دفتر افزایش می‌یابد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان همدان با اشاره به اینکه تشکیل دفاتر محلات و روستاهای تابعه نیز در دستور کار است، افزود: انجام مراسم گلریزان به صورت فصلی نیز از دیگر برنامه‌های مد نظر برای جذب کمک‌های مردمی برای این امر سراسر خیر و برکت است.

وی مشارکت در تأمین مصالح و ملزومات حرمین را از دیگر برنامه‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات دانست و گفت: در راستای اجرای این طرح، کارخانجات به جای پرداخت وجه نقد می‌توانند ملزومات خاص برای بازسازی عتبات عالیات را در اختیار قرار دهند.

غفاری در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از مشارکت مردم در کمک به بازسازی عتبات عالیات، شماره حساب 0107851795009 جاری سپهر بانک صادرات ایران را آماده پذیرش کمک‌های مردمی دانست.

این مسئول با بیان اینکه تاکنون 2 میلیارد تومان توسط مردم ولایی و عاشق اهل بیت(ع) همدان به ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان همدان کمک شده است، این رقم را قابل توجه دانست.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان همدان اظهار کرد: این میزان کمک مردمی در طول پنج ماه برای کمک به بازسازی عتبات عالیات پرداخت شده که به طور حتم با راه‌اندازی دفاتر محلات و روستاهای تابعه شاهد افزایش این رقم خواهیم بود.

وی با اشاره به عشق و علاقه مردم همدان به اهل بیت عصمت و طهارت، خاطرنشان کرد: مردم این دیار بارها و بارها میزان دلدادگی خود را به خاندان نبی مکرم اسلام نشان داده‌اند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal