آخرین اخبار

2. شهريور 1394 - 14:50   |   کد مطلب: 28443
فرماندار اسدآباد گفت: پیش‌بینی می‌شود که سه هزار نفر اسدآبادی برای دیدار با رئیس جمهور به همدان اعزام شوند.

به گزارش آوای سیدجمال، مسعود بکائی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به اینکه سفر رئیس جمهور به استان همدان در سوم شهریورماه امسال انجام می‌شود، اظهار کرد: در رأس کاروان دولت تدبیر و امید سفر رئیس جمهور یک فرصت طلایی در راستای توسعه استان قلمداد می‌شود.
وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور در سفر خود  به همدان دیدار مردمی خواهد داشت، افزود: شهرستان اسدآباد نیز برای حضور مردم در این دیدار برنامه‌ریزی و تمهیداتی را اندیشیده است.
فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه سهم شهرستان برای اعزام مردم به همدان جهت دیدار با رئیس جمهور، سه هزار نفر است، افزود: البته بیش از چهار هزار نفر از مردم این شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند که برخی نیز به صورت شخصی برای این دیدار اقدام می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه برای استقبال از رئیس جمهور در همدان اقشار مختلفی از مردم اسدآباد در حوزه های مختلف ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: برای این دیدار قشرهای مختلف مردم از ورزشکار و کشاورز گرفته تا داوطلبان هلال‌احمر، فرهنگیان، بازاریان و خانواده شهدا و ایثارگران و هنرمندان از روستاهای بخش مرکزی و پیرسلمان، شهرهای آجین و اسدآباد راهی همدان خواهند شد.
بکائی با بیان اینکه برای دیدار مردم با رئیس جمهور 103 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس جهت انتقال آنان به همدان مهیا شده است، افزود:
وی همچنین از تهیه و نصب  بنر خوش آمدگویی در ورودی و خروجی شهر، میادین و شهرک‌ها و روستاها خبر داد و افزود: این بنرها کاملا" به صورت خودجوش و مردمی با هزینه خود مردم انجام شده که ما تنها پیگیری تهیه و نصب را انجام داده‌ایم.
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal