آخرین اخبار

3. شهريور 1394 - 16:10   |   کد مطلب: 28452
بر اساس تقسیم کار کاروان دولت تدبیر و امید صورت گرفت
حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور در اسدآباد
فرماندار اسدآباد گفت: در سفر یک روزه کاروان تدبیر و امید به همدان، مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای افتتاح یک پروژه عمرانی و ورزشی و همچنین بررسی پاره‌ای از مشکلات به اسدآباد سفر می‌کند.

به گزارش آوای سیدجمال، مسعود بکائی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: امروز و همزمان با آغاز هفته دولت کاروانی از دولت تدبیر و امید به استان همدان سفر کرده است.
وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور در این سفر در مرکز استان همدان دیدار مردمی خواهد داشت، افزود: در این راستای برای دیدار مردم اسداباد با رئیس جمهور نیز وسایل نقلیه ای را مهیا شده بود که صبح امروز آنان نیز به همدان اعزام شدند.
فرماندار شهرستان اسداباد با بیان اینکه در سفر یک روزه رئیس جمهور به همدان معاونان و وزرای کابینه ایشان در شهرستان‌ها حضور خواهند یافت، افزود:مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به اسداباد می آید.
وی خاطرنشان کرد: با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یک پروژه عمرانی و ورزشی سالن چندمنظوره بانوان به بهره برداری می‌رسد، افزود: البته این پروژه شامل یک سالت چند منظوره و یک استخر است.
بکائی ادامه داد: استخر این مجتمع نیمه تمام است و برای تکمیل به دو میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که البته برای افتتاح پروژه مجتمع تاکنون یک میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است.
وی در ادامه با اشاره به برنامه های هفته دولت در سطح شهرستان، گفت: در این هفته 55 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 405 میلیارد تومان بهره‌برداری میرسد.
فرماندار شهرستان اسداباد ادامه داد: عملیات اجرایی دو پروژه عمرانی نیز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون تومان در هفته دولت آغاز خواهد شد.
وی سرکشی از خانواده معظم شهدا، گلباران مزار شهدا، برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای دولت در مسجد جامع، تجلیل از کارمندان دولت، نشست مدیران دستگاههای اجرایی با خبرنگاران را از  دیگر برنامه های هفته دولت برشمرد.
انتهای پیام/ح
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal