آخرین اخبار

16. شهريور 1394 - 13:43   |   کد مطلب: 28669
یک مؤسسه خیریه با عنوان آبشار عاطفه‌ها نمایندگی امام رضا(ع) برای باز کردن گره‌ای از مشکلات نیازمندان دل‌هایی را امام رضایی می‌کند و قدم‌هایی برای کارهای خیر برمی دارد.

به گزارش آوای سیدجمال، در فرهنگ اسلامی از احسان و نیکوکاری با عناوینی چون گذرگاهی برای آخرت، مزرعه آخرت، معامله ای پرسود، توشه راه و نصرت الهی یاد می‌شود، چنانچه که حضرت امام رضا(ع) در جایی تأمین زندگی دیگران و کمک به نیازمندان را زندگی ایده‌آل معرفی کرده و می‌فرمایند: بهترین و نیکوترین زندگی از آن کسی است که زندگی دیگران در کنار زندگی او تأمین شود.
در جای دیگر در حدیثی از امام رضا(ع) آمده است که كسى كه گِره از كار مؤمنى بگشايد و شادش كند، خداوند هم در روز قيامت، كارِ بسته او را می‌گشايد.
در راستای گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان، مؤسسه خیریه‌ای با عنوان آبشار عاطفه‌ها نمایندگی امام رضا(ع) بیش از صدها نمایندگی در سطح کشور ایجاد کرده است که در واقع سازمانی مردم نهاد محسوب می‌شود.
یک شعبه نمایندگی از این مؤسسه خیریه در شهر اسدآباد دایر شده تا گره ای از مشکلات نیازمندان این منطقه بگشاید
این مؤسسه کمک‌های افراد خیر را قطره قطره جمع کرده و آبشاری از عاطفه‌ها را جاری ساخته است، به طوری 114 خانوار در این مؤسسه تشکیل پرونده داده و زیر چتر حمایتی این مؤسسه هستند و خدمات و کمک نقدی و غیرنقدی دریافت می‌کنند.
مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها نمایندگی امام رضا(ع) در اسدآباد حامی ایتام، بیماران نیازمند و صعب العلاج، افراد نیازمند به جهیزیه‌ها، خانواده‌های بی‌بضاعت است که این شعبه از شهریورماه سال 93 با حضور خادمین امام رضا و مسدئولان در روزولادت حضرت امام رضا ایجاد شد تا کمک های نقدی و غیرنقدی خیرین و افراد نکیوکار را به این قشر ضعیف جامعه برساند.
این مؤسسه خیریه با اخذ مجوز و ساختار اساسنامه با مسئولیت خانم فاطمه قربانی‌سرینی و معاونت مجید حسنی،  یک مددکار، دو نفر در مشارکت و یک حسابدار تأسیس و اداره می‌شود.
این مؤسسه هم اکنون در پائین تر از میدان طالقانی(میدان ساعت)، خیابان فرهنگ ، روبروی بانک ملت، کوچه یوسفی، مجتمع جواد الائمه طبقه بالای مطلب دکتر شیخی ایجاد شده است.
          شماره تلفن مستقيم وتلفكس: 0813314703
          شماره تماس : 0813314703
          شماره همراه : 09184054383
          شماره حساب :0109898801009
          شماره کارت : 6037991899516847
          بانک ملی -به نام سازمان خیریه آبشار عاطفه ها
فاطمه قربانی سرینی مسئول مؤسسه خیریه آبشار عاطفه ها نمایندگی امام رضا(ع) در اسدآباد، در گفت‌وگویی از با اشاره به تأسیس این مؤسسه در اسدآباد، اظهار کرد: هم اکنون 114 خانوار تحت پوشش این مؤسسه مردم نهاد است.
وی با اشاره به اینکه در طی یک سال تأسیس این شعبه دو مرحله سبد کالا بین نیازمندان و افراد تحت پوشش توزیع شده است، افزود: این سبد کالا  شامل اقلامی چون گوشت، برنج، ماکارونی، سویا، قند، چای، رب و روغن که نهر سبد به ارزش 70 هزار تومان بوده است که البته در ماه رمضان نیز یک سبد توزیع شد که اقلامی چون
مسئول مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در اسدآباد گفت: در طول تأسیس این مؤسسه خیریه برای 17 نوعروس در یک مرحله در مبه مناسبت ولادنت حضرت زینب(س) جهیزیه تأمین شد و همچنین در مرحله ای دیگر 15 مورد جهیزیه تأمین شد که ولادت حضرت امام رضا(ع) انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: در این مؤسسه 13 پزشک و یک مرکز سلامت روان محلی با عنوان مهر اندیش عقد قرارداد بسته اند و در زمینه درمان بیماران نیازمند ما را یاری میدهند.
قربانی‌سرینی هدف از ایجاد این مؤسسه را کمک به افراد نیازمند و مستضعف جامعه خواند و افزود: 110 نفر از افراد خیر و  نیکوکار شهرستان و شعبه مرکزی این مؤسسه در مشهد ما را در امر کمک به نیازمندان یاری می‌دهند.
وی از دیگر برنامه‌های این مؤسسه را برگزاری مراسمات مذهبی، اعیاد و مناسبت‌ها مختلف از جمله دعای توسل، زیارت عاشورا، جشن ولادت امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و... برشمرد
مسئول مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در اسدآباد یادآور شد: حس نوع‌دوستی و کمک به همنوع در هر انسانی وجود دارد که کافی است به ندای درونی خود رجوع کند و انتظار می‌رود همه مسئولان و خیرین دست در دست یکدیگر به یاری این مؤسسه برای کمک به محرومین و نیازمندان بشتابند تا دیگر افراد گرفتار و نیازمند در کشورمان نباشد.
وی در پایان سخنانش ضمن قدردانی از حمایت‌های امام جمعه محبوب و فرماندار ساعی، از تمام خیرین و نیکوکارانی که در حمایت از افراد نیازمند مؤسسه خیریه آبشار عاطفه ها در اسدآباد را کمک میکنند، تشکر کرد.
 

دیدگاه‌ها

سلام سه تا دختر دارم که اولیه بعد از 2سال و9 ماه فوت کرد دومی الان 3سال شه که سالمه ولی سومیه باید به دنیا نمیامد .نمیامد نمیامد.ولی الان که امده حق زندگی کردن وداره وبه یه امیدی تو این دنیا اومده17 ماهشه معصوم معصوم توروخدا شما بگید ایا باید منتظر بمونم تا بمیره ؟ بیماری (دیستروفی) داره ولی نوعش مشخص نیست چون دیگه یه 1000تومنی هم ندارم که خرجش کنم هر اداره یانهادی هم که رفتم یا جوابمو نمیدن یا میگن بروفاکتور ازمایش بیار کمکت میکنیم یا میگن برو خونه و وایسا تا تموم کنه و.... ولی به امام زمان (عج)قسم دیگه هیچ درامد وهزینه ندارم حتی برا شیر خشکشون چه برسه به ایاب وذهاب وازمایش . دارو ندارمو خرج بچه اولم کردم و....................اگه بخوام بگم زیاده. تورو خدا نذارید مدیون این طفل معصوم بشم وتا قیامت عذاب وجدان داشته باشم .حداقل به گوش مردم وادمهای خیر برسونید شاید یه فرجی شد.(یعنی هیچکی تو این دنیا نیس) اگر هم نشد باید کلیه ام رو بفروشم نمیدونم دیگه چه جوری توضیح بدم ////تورو صاحب زمان (عج) به گروه ها یا دوستاتون انتقال بدی شاید کسی پیدا شد که کمکم کنه //// الان هم توی یه خونه ای هستم که مصادره بانکه و تو مزایده هم به فروش رسیده منم تا یه هفته دیگه وقت دارم که خالی کنم . از اون طرف هم همه اونای که قرض ازم میخوان هر دقیقه زنگ میزنن برا پولشون /توررو خدا اگه خیری هم وجود داره کمکم کنه مصطفی امیری ازاد 09189016386زنگ بزنید همه چیزو توضح میدم

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal