آخرین اخبار

23. شهريور 1394 - 15:02   |   کد مطلب: 28791
فرماندار اسدآباد با بیان اینکه 26درصد چغندرقند کارخانه قند همدان توسط چغندرکاران اسدآبادی تأمین میشود، گفت: باید کشاورزان بر نحوه عیارسنجی از سوی کارخانه نظارت داشته باشند

به گزارش آوای سیدجمال، مسعود بکایی در کارگروه امور اقتصادی و تولیدی شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه 26 درصد کارخانه قند توسط چغندرقند اسدآباد تأمین می‌شود، اظهار کرد: چغندرکاران معترض می‌توانند نسبت به نحوه عیارسنجی چغندرقند با هماهنگی جهاد کشاورزی بر نحوه نظارت داشته باشند.
وی بر تحویل به موقع چغندرقند توسط کارخانه قند تأکید کرد و گفت: بقای کارخانه قند در گرو تولید و تحویل چغندرقند به کارخانه از سوی چغندرکاران است که با یک تعامل و مدیریت خود می‌تواند نتیجه خوبی را از این امر برداشت کرد.
فرماندار اسدآباد در ادامه سخنان خود به شرایط بحرانی آب در شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به آب بر بودن محصول چغندرقند کشاورزان باید به دنبال کشت‌های کم آب بر سوق داده شوند.
وی همچنین بر ایجاد و راه‌اندازی کنتورهای هوشمند در اسدآباد تأکید کرد.
بکائی از پرداخت 150 میلیون تومان خسارت به چغندرکارانی که در سال گذشته به محصولات‌شان خسارت وارد شده بود، خبر داد.
وی با بیان اینکه کارخانه قند همدان برای تحویل چغندرقند قول پایان آبان‌ماه  را داده‌اند، گفت: البته یک چهارم از محصول نیز در اوایل آذرماه تحویل کارخانه می‌شود.
فرماندار اسدآباد از کارخانه قند همدان خواست تشویقی‌هایی را به چغندرکاران داشته باشد تا آنان بتوانند با رغبت بیشتری به این کشت محصول بپردازند.
 وی تصریح کرد: تعداد 60 کامیون برای حمل چغندرقند از شهرستان اسدآباد به کارخانه قند ثبت نام و کارت برای آنان صادر شده است که از این تعداد 40 کامیون تریلر و مابقی کامیون جفت هستند.
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal