24. شهريور 1394 - 11:37   |   کد مطلب: 28803
مربی ورزش زورخانه‌ای اسدآباد با اشاره به برگزاری هنرهای ورزش زورخانه ای استانی و کسب مقام اول تیم اسدآباد با 34 امتیاز، گفت: استقبال از ورزشکاران این رشته در حد نصب یک بنر بود و هیچگونه حمایتی از این آنان صورت نگرفت.

به گزارش آوای سیدجمال، مهدی شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به برگزاری مسابقات هنرهای فردی و جمعی ورزش زورخانه‌ای در روز شنبه در مرکز استان همدان، خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات در رشته‌های چرخ تیز، چرخ چمنی، کباده و سنگ به صورت گرهی و فردی انجام شد.
وی با بیان اینکه این مسابقات زورخانه ای در سنین جوانان بین 16 تا 18 سال انجام شده، افزود: در این مسابقات 60 ورزشکار از شهرستان‌های همدان، نهاوند، تویسرکان و اسدآباد حضور داشتند که اسدآباد در هنرهای فردی و گروهی با کسب 34 امتیاز رتبه اول را کسب کرد.
شعبانی یادآور شد: در بخش انفرادی این مسابقات در رشته چرخ تیز و چرخ چمنی عرفان زارعی، سنگ ابوالفضل نوروزی، در رشته کباده محسن گداری از اسدآباد رتبه اول را کسب کردند.
وی ادامه داد: در این پیکارها و در بخش تیمی همدان با 21 امتیاز دوم شد، نهاوند با 13 امتیاز عنوان سوم را کسب کرد و تویسرکان با 10 امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفت.
شعبانی تصریح کرد: جوانان ورزشکار اسدآبادی به همراه دیگر ورزشکارانی که مقام کسب کردند، به مسابقات کشوری که در 26 شهریورماه برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.
وی در ادامه از حضور خود به عنوان مربی تیم‌های ورزش زورخانه‌ای در مسابقات کشوری در آذربایجان خبر داد.
وی با انتقاد از مسئولان شهرستان در خصوص عدم استقبال از ورزشکاران رشته زورخانه ای تصریح کرد: متأسفانه استقبال از ورزشکاران این رشته در حد نصب یک بنر بود و هیچگونه حمایت از این ورزشکاران حتی درحد اهداء یک لباس ورزشی صورت نگرفت.
وی خاطرنشان کرد: امروز که جوانان رغبت کمتری برای انجام ورزش از خود نشان میدهند، حضور ورزشکاران جوان در رشته زورخانه ای یک افتخار بزرگ برای شهرستان است که نیاز به توجه و حمایت دارند.
انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal