آخرین اخبار

13. مهر 1394 - 11:50   |   کد مطلب: 28891
بعد از اظهارات هاشمی رفسنجانی و توهین به روستاییان موج عظیمی از اعتراضات مردمی با تشکیل کمپین#من_یک_روستایی ام به راه افتاد. بعد از مسئولین و اشخاص برجسته کشور، هاشمی نیز به این کمپین پیوست و در نهایت امروز حسن روحانی نیز خود را یک روستازاده دانست.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پی اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه «بعضی‌ها هم اصلاً آن موقع‌ها نبودند و در کوچه‌های روستاهای‌شان می‌گشتند، ولی الان آمده‌اند و انقلابی شده‌اند» موجی از اعتراضات و کمپین‌ها در فضای مجازی به راه افتاد و مردم با هشتگ #من_یک_روستایی_هستم و #من_یک_روستایی_ام  به این گفته هاشمی اعتراض کردند.

 

معترضان به هاشمی بر این باور بودند که وی باید به دلیل این اظهارات که به نوعی توهین به روستاییان محسوب می شد از آنها عذرخواهی می کرد!

 

با گذشت زمان و بعد از مردم مسئولین و اشخاص برجسته کشور نیز به کمپین من یک روستایی ام پیوستند تا نوبت به خود هاشمی برسد.

 

اگرچه این اتفاق حدود دو ماه گذشته رخ داد اما بالاخره  با گذشت حدود 45 روز از آن مصاحبه جنجالی، هاشمی پذیرفت که یک روستایی است و به عبارتی به کمپین من یک روستایی ام پیوست.

 

امروز نیز در همایش روز ملی روستا رییس جمهور نیز به نوعی به کمپین "من یک روستایی هستم" پیوست؛ رو حانی در این همایش گفت:روستازاده هستم و به روستایی بودنم افتخار میکنم.

انتهای پیام/پ

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal