آخرین اخبار

15. مهر 1394 - 15:53   |   کد مطلب: 28908
نماینده مردم اسدآباد در مجلس:
9 شهرک شهر اسدآباد زیرساخت آبرسانی ندارد
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شهر اسدآباد نه شهرک ایجاد شده که در زمینه زیر ساخت هیچگونه کاری انجام نشده است، گفت: ایجاد یک مخزن ذخیره آب در اسدآباد ضروری است.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از بهروز نعمتی در نشست بررسی مشکل آب شهرستان اسدآباد اظهار کرد: از آبان ماه سال گذشته پیش بینی شده بود که شهر اسدآباد دچار مشکل آب شود.

وی با بیان اینکه در شهر اسدآباد زیرساختهای آبرسانی مشکل زیادی دارد، گفت: در این شهر نه شهرک وجود دارد که هیچ گونه موضوع زیرساخت در آن ایجاد نشده و از بافت قدیمی شهر یک لوله آب خارج شده و به شهرک سید احمد و یا شهرک دیگری وصل شده است و عملا" زیرساخت جدیدی برای آن طراحی نشده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ایجاد یک مخزن در شهرک سیداحمد را ضروری خواند و گفت: قطعی آب مردم را نسبت به آب حریصتر میکند و قطعا" آب بیشتری مصرف میکنند چرا ک در زمانی که آب وصل می‌شود اقدام به ذخیره و استفاده آب بیشتری می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید برای حل مشکل آب سه برنامه بلند مدت، کواه مدتو میان مدت طراحی و برنامهریزی  شود، گفت:امروز با 35 لیتر در ثانیه مشکل آب شرب شحل شده اما این میزان جوابگوی چند سال م نیست و باید با برنامه ای بلند مدت نسبت به این امر اقدام کنیم.

نعمتی بازسازی شبکه آبرسانی را کار مناسبی است، افزود: با توجه به اینکه شهرداری خود یک چاه تأمین آب برای فضای سبز دارد، نباید دیگر آب شرب برای فضای سبز استفاده شود.

وی بر تکمیل پروزه های مجمتع آبرسانی روستاهای اسدآباد تأکید کرد و گفت: اگر در منطقه غزله چاه دیگری بزنید قطعا" این چاه خشک خواهد چرا که جوابگوی این شهر نیست و کشاورزی زیادی در این منطقه وجود دارد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی به هدرروی آب در اسدآباد اشاره کرد و گفت: هدررفت آب در این شهر کمتر از 30 رص نیست در حالی مدیران آب  این میزان را 22 ردصاعلام کردند.

وی خاطرنشان کرد: باید واقعیتها را به مردم بگوئیم و اطلاعات غلط به آن ندهیم، این شهر بالای 30 درصد شبکه فرسوده دارد که نیاز به اصلاح و تعمیر این شبکه است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal