آخرین اخبار

16. مهر 1394 - 10:54   |   کد مطلب: 28917
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی:
ایجاد کلانتری دوم در اسدآباد کاری ارزشمند است
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ایجاد کلانتری دوم در اسدآباد یک کار بزرگ و خدمتی ارزشمند به جامعه است، گفت: قطعا" ایجاد ین کلانتری به حفظ امنیت و ارتقاء آن کمک خواهد کرد

به گزارش آوای سیدجمال،

بهروز نعمتی در آئین بهره‌بر داری از کلانتری 12 جانبازان شهر اسدآباد با اشاره به اینکه مقوله امنیت در جامعه مهم است، اظهار داشت: هیچ ملتی به آزادگی و آزادمردی ایران در تاریخ جهان پیدا نمیکنید و تقدیم هزاران شهید در راه خدا و میهن اسلامی نمادی از این آزادمردی و سلحشوری آنان است.

 

وی کار در نیروی انتظامی را سخت خواند و گفت: امروز اگر در جامعه مسائل اقتصادی و اجتماعی وجود داشته باشد مشکلات فراروی نیروی انتظامی زیاد است.

 

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت  به خدمات ارزشمند نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: ایجاد این کلانتری خدمتی دیگر از سوی نیروی انتظامی است و با وجود آن امنیت بیشتر خواهد شد.

 

وی ایجاد کلانتری دوم  در اسدآباد یک کار بزرگ و خدمتی ارزشمند به جامعه است، گفت: پیگیری  ایجاد این کلانتری در خردادماه سال گذشته انجام شد که با کمکهای فرماندهی انتظامی استان موفق شدیم آن را ایجاد کنیم تا موجب حفظ امنیت و ارتقاء آن شویم.

 

نعمتی گفت: آنچه در مورد مردم منطقه خاکریز گفته میشود، درست نیست چرا که این منطقه بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کرده و این نشان از اجتماعی و مردمی بودن مردمان این منطقه میدهد.

انتهای پیام/ن

 

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal