18. مهر 1394 - 15:28   |   کد مطلب: 28939
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر اسدآباد:
امروز باید هر ایرانی در دفاع از اسلام یک سردار همدانی باشد
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر اسدآباد با بیان اینکه امثال شهید حاج حسین همدانی ثابت کردند که در این روزگار هم می‌توان به قافله شهداء پیوست، گفت: پیوستن در مسیر جهاد و شهادت تنها یک دل پاک و حرکت مخلطانه می‌خواهد.

به گزارش آوای سیدجمال، جلال بختیاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما، یکی از ضرورت امروز برای دانشگاه ها را داشتن تحلیل درست از اوضاع جامعه و جهان خواند و اظهار داشت: تا ما مختصات درستی از وضعیت موجود نداشته باشیم، نمی‌توانیم برنامه های خود را برای رسیدن به وضعیت مطلوب تنظیم کنیم.

 

وی با اشاره به وضعیت منطقه خاورمیانه، گفت: باید بدانیم که امروز ما در کجای این منطقه قرار داریم و دشمنان ما در کجا؛

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر اسدآباد ادامه داد: جبهه متحد استکبار جهانی با برنامه ریزی دقیق و حساب شده همزمان با بیداری اسلامی، افکار و حرکت بعضی از کشورهای منطقه را به سوی نابودی و شکاف در بدنه جبهه و کشورهای حامی مقاومت اسلامی منحرف کردند که داعش و گروه های تروریستی امثال داعش عوامل میدانی اجرای این سیاست و برنامه جبهه استکبار هستند.

 

وی با بررسی کشور ایران در این اوضاع و احوال که کجای کار بوده و هست و خواهد بود، اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی با حضور موثر، مقتدر و خالصانه نیروهایی امثال شهیدان حاج حسین همدانی توانست با میدان آوردن بدنه ملت و آحاد مردم سوریه و یمن و عراق این نقشه ها را نقش بر آب کند.

 

بختیاری خاطرنشان کرد: کشور ایران با تقویت خط مقدم جبهه مقاومت توانست استراتژیک دفاعی ایران اسلامی را تا مرز فلسطین اشغالی پیش ببرد.

 

وی با بیان اینکه اگر تحلیل درستی از اوضاع  منطقه خاورمیانه نداشته باشیم، سؤالی پیش می‌آید و آن اینکه این سرداران ایرانی در عراق، سوریه و لبنان چه کار می‌کنند، گفت: چند نکته مهم در این موضوع وجود دارد که اول اینکه همان طور که تا امروز دیدیم اگر «آه تو از جنس نیاز است،  در باغ شهادت باز باز است» و این یعنی امثال شهید والامقام حاج حسین همدانی ثابت کردند که در این روزگار هم می‌توان به قافله شهداء پیوست؛ فقط یک دل پاک و حرکت مخلطانه می‌خواهد.

 

این مسئول ادامه داد: دوم اینکه با این شهادت ها وظیفه من دانشجو و دانشگاهی خیلی سنگین تر میشود؛  چطور؟ شهداء این حرکت اسلام ناب را با جانشان بیمه کردند و حالا ما میراث‌دار خون هزاران شهید هستیم و با تمام توان باید در حفظ  این راه که همانا اطاعت از ولایت مطلقه فقیه هست حرکت کنیم و بدیهی است که این تبعیت نباید لقلقه زبان و نمایشی باشد بلکه در تمام شئون زندگی خصوصی و عمومی و در خلوت در اداره و خانه باید نمود داشته باشد که اگر اینطور شد ما هم ان شاءالله لیاقت همراهی و مجالست با شهدا را خواهیم داشت.

 

وی با بیان اینکه باید در راه اسلام همه با م همگام شوند و از آن دفاع کنند،  یادآور شد: امروز باید هر ایرانی یک سردار حاج حسین همدانی باشد که قطعا" همین طور است.

 

بختیاری نکته سوم  را در این مهم اینگونه بیان کرد: توجه به اثرات ماندگار این شهادت ها است که ملت و مسئولان را در مسیر حرکت به سوی وضعیت موعود ان شاءالله کمک خواهد کرد؛ کما اینکه انتظار و مطالبه عمومی از مسئولان هم این است که شهداء را در کارها سرلوحه خود بدانند و از خدمت به خلق الله و همچنین تبعیت از رهبری معظم انقلاب خسته و غافل نشویم و تا می‌توانیم کار و تلاش و خدمت خالصانه و جهادی رو در جامعه نهادینه کنیم.

 

وی با تأکید کرد: اگر این چند نکته رعایت شد به مصداق اینکه مردم را به غیر زبان و با عملتان به راه راست هدایت کنید، گفت: ان شاءالله نسل های آینده وقتی این صداقت و یکدلی و خلوص رو میبینند خودشان غیر مستقیم به سوی شهداء و راه آنها و انقلاب دعوت خواهند شد.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر اسدآباد در پایان سخنانش گفت: ما فرزندان عاشورایی حضرت روح و سربازان آخر زمانی امام خامنه ای اعلام می کنیم مانند همیشه آماده اند تا با یک اشاره رهبری در هر نقطه ای از جهان که لازم باشد؛ برای به اهتزار درآوردن پرچم اسلام ناب محمدی با تمام توان و قدرت وارد صحنه کار شوند و از بذل جان ناقابل خویش لحظه ای دریغ نخواهند کرد.

 

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal