آخرین اخبار

24. مهر 1394 - 12:50   |   کد مطلب: 29001
مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به آثار سوء ماهواره در جامعه اسلامی، گفت: ماهوراه‌ها روح فرزندانتان را آلوده می‌کنند و باید مراقب آنان باشید و با الگویری از بی بی رباب همچون علی اصغرهایی را تربیت کنید که موجب پیروزی امام حسین(ع) در واقعه کربلا شد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام محمدحسین صابری اراکی در مجمع جهانی شیرخوارگان اسدآباد، با اشاره به نقش مهم و بی‌بدیل پدران و به خصوص  مادران در تربیت فرزندان، اظهار داشت: باید اولیا برای تربیت فرزندان خود و آشنا کردن آنان با معارف دینی بیشتر وقت بگذارند چرا که نوازدی که به دنیا می‌آید بر اساس فطرت خدایی به دنیا آمده و برای به تکامل رسیدن تربیتی وافر می‌خواهد.

 

وی با بیان اینکه پدران و ماران نباید امروز غصه دانشگاه رفتن فرزندانشان را بخورند چرا که در مملکت ما با داشتن پول این مشکل حل شدنی است، گفت: امروز مشکل فرزندان ما اشتغال و تربیت صحیح آنان است که نیاز به تلاش بیشتر مادران و پدران دارد.

 

مدرس حوزه و دانشگاه افزود: امروز مادران ما باید از فرزندان خود بهجتی‌ها، خمینی‌ها و خامنه ای‌ها تربیت کنند چرا نیاز امروز جامعه در مقابله با تهاجمات فرهنگی و توطئه و دسیسه‌های دشمن وجود همین نوع افراد است که باید با الگوگیری از بی بی رباب تربیت شوند.

 

و ی به آمار بالای طلاق در سال جاری و گذشته اشاره کرد و گفت: پارسال میزان آمار طلاق از امر ازدواج  پیشی گرفت و این زنگ خطری جدی برای جامعه اسلامی ما است.

 

صابری اراکی با بیان اینکه در امر ازدواج وجود جهیزیه خوشبختی و سعادت را برای دختران نمی‌آورد، گفت: باید سبک زندگی جوانان  را سبکی اسلامی کنیم و این مهم نیاز به همت مادران و الگوگیری آنان از حضرت فاطمه(س) دارد.

 

وی پایگاه و بستری تربیت را یک مادر خوب خواند و افزود: امروزه مادران بیش از گذشته باید برای فرزندان خود و تربیت صحیح آنان وقت بگذارند چرا که آنان در مورد هجوم هجمه‌های مختلفی چون شبکه های اجتماعی، ماهوار و موبایل هستند.

 

مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به آثار سوء ماهواره در منازل ایرانی، خطاب به مادران، گفت: ماهوراه‌ها روح فرزندانتان را آلوده می‌کنند و باید همانطور که به جسم، پوشاک و خوراک فرزندانتان اهمیت می‌دهید، به روح آنان نیز توجه ویژه داشته باشید چرا که امواج بی عفتی و تهاجم فرهنگی از طریق ماهواره به روح لطیف فرزندانتان اثر سؤ می‌گذارد.

 

وی با اشاره به اینکه بی بی رباب مادر حضرت علی اصغر یک مادر نمونه است، گفت: امروز مادران جامعه اسلامی ما باید از این مادر الگو بگیرند و همچون علی اصغرهایی را تربیت کنند که موجب پیروزی امام حسین(ع) در واقعه کربلا شد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal