آخرین اخبار

25. مهر 1394 - 12:13   |   کد مطلب: 29014
فرماندار اسدآباد خواستار شد
ایجاد تشکل غیردولتی ویژه بانوان در اسدآباد
فرماندار اسدآباد خواستار ایجاد تشکل غیردولتی ویژه بانوان در اسدآباد شد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از  خبرگزاری فارس از اسدآباد، مسعود بکائی پیش از ظهر امروز در کارگروه بانوان، خانواده و جوانان شهرستان اسدآباد با بیان اینکه بیش از نیمی از جمعیت شهرستان اسدآباد را بانوان تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: این در حالی است که یک تشکل غیردولتی ویژه بانوان در این شهرستان وجود ندارد.

 

وی بر ایجاد تشکل غیردولتی ویژه بانوان تأکید کرد و گفت: وجود این تشکل‌ می‌تواند مطالبات بانوان را به سمع و نظر برنامه‌ریزان و مسئولان برساند.

 

فرماندار اسدآباد با اشاره به اینکه در دو ماه گذشته سالن چندمنظوره ویژه بانوان در شهر اسدآباد به بهره‌برداری رسید، افزود: البته برای تکمیل نهایی استخر این پروژه نیاز به اعتبار است.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه در ترکیب جمعیتی روستایی، میزان جمعیت بانوان در روستاها بیشتر از آقایان است، گفت: مردان در روستا برای یافتن شغل از روستاها مهاجرت می‌کنند که این موضوع یکی از دلایل اصلی کاهش جمعیت مردان در این مناطق است.

 

بکائی در ادامه به افزایش آمار طلاق در شهرستان اشاره کرد و گفت: این امر موجب شده زنان بیشتر از مردان در معرض تهدید اجتماعی باشند که باید برای این قشر از جامعه چاره‌ای اندیشیده شود.

 

مسئول کمیسیون بانوان فرمانداری اسدآباد نیز با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته به دلیل وجود اعتبارات فعالیت‌های این کمیسیون بیشتر اجرایی بوده است، گفت: امسال این کمیسیون تنها نظارت بر اجرای برنامه‌های ادارات و نهادهای مختلف را بر عهده داشته است.

 

طیبه نظری افزود: کانون فرهنگی «ریحانه» زیر نظر کمیسیون بانوان فرمانداری در زمینه‌های مختلف فعال است که انتظار می‌رود نهادهای دولتی این کانون را برای معرفی اقشار مختلف جامعه حمایت کنند.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal