آخرین اخبار

26. مهر 1394 - 11:59   |   کد مطلب: 29030
فرمانده انتظامی اسدآباد خبر داد:
دستگیری 25 معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در اسدآباد
فرمانده انتظامی اسدآباد از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری 25 نفر معتاد متجاهر و خرده‌فروش مواد مخدر در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس داوود علی‌بخشی اظهار کرد: اجرای طرح‌های انتظامی به ویژه منطقه‌ای با هدف ناامن کردن محلات جرم‌خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان همواره در دستور کار پلیس است.

 

وی با بیان اینکه از حداکثر توان و امکانات موجود در یگان‌های انتظامی شهرستان برای اجرای طرح‌های انتظامی بهره گرفته شده است، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح‌ها، پلیس به توفیقات و کشفیات چشمگیری از جمله کشف موتورسیکلت سرقتی و انواع مواد مخدر دست یافته است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: اجرای این طرح منجر به دستگیری سارقان، معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری اقلام ضد فرهنگی و تجهیزات ممنوعه شده است.

 

وی از توقیف تعدادی وسائل نقلیه مزاحم و متخلف خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر جمع‌آوری تعداد چشمگیری اقلام ضد فرهنگی و ممنوعه، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی به همراه 53 گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

 

علی‌بخشی اظهار کرد: در این رابطه 14 نفر در حوزه‌های مختلف به همراه 25 نفر خرده فروش مواد مخدر و معتاد پرخطر دستگیر شدند.

 

وی افزود: در راستای اجرای طرح‌های امنیتی و انتظامی در این شهرستان سه نفر سارق دستگیر شدند و 74 دستگاه موتورسیکلت و 31 دستگاه خودرو مزاحم و متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در پایان ضمن قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس در راستای اجرای طرح‌های انتظامی، خواستار استمرار آن شد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal