آخرین اخبار

27. مهر 1394 - 12:18   |   کد مطلب: 29045
فرماندار اسدآباد در شورای آموزش تأکید کرد
لزوم پیگیری دلایل بازماندن 87 دانش آموز از تحصیل در اسدآباد
فرماندار اسدآباد با اشاره به اینکه 87 دانش آموز از سطح شهرستان از تحصیل بازمانده اند، گفت: باید دلایل بازماندن دانش آموزان از تحصیل پیگیری و برای تشویق و بازگردان آنان به تحصیل تلاش کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، مسعود بکائی در شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با اشاره به آسفالت محوطه مدارس، گفت: در صورت پرداخت 50 درصد هزینه آسفالت از سوی مدارس مابقی هزینه را شهرداری انجام میدهد.

 

وی با اشاره به مشکل آسفالت ورودی مدارس شهرک قندی این شهر، از شهرداری خواست تا قبل از آغاز فصل سرما و بارش برف و باران آسفالت این مدارس را انجام دهد.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به آماری که مدیر آموزش و پرورش در زمینه دانش آموزان بازمانده از تحصیل داد، گفت: امسال 87 دانش آموز از سطح شهرستان از تحصیل بازمانده اند که باید با پیگیری دلایل بازماندن آنان از تحصیل به دنبال بازگردان آنان به تحصیل شویم.

 

وی با بیان اینکه بسیاری از دانش آموزان بازمانده از تحصیل مشکل معیشتی و مالی برای حضور در مدارس را مطرح میکنند، گفت: مدیران و معلمان در زمان تحصیل دانش اموزان باید اهرم تشویق و ترغیب را برای حضور آنان در سالهای اینده در پیش بگیرند.

 

بکائی از واگذاری و فروش مدارس روستایی غیرقابل استفاده برای جلوگیری از مخروبه شدن خبر داد و گفت: این مدارس در صورتی که برای ایجاد کتابخانه عمومی و یا مراکز بهداشتی قابل استفاده باشد، را میتوان واگذار کرد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal