آخرین اخبار

27. مهر 1394 - 12:31   |   کد مطلب: 29048
با حضور مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران صورت گرفت
افتتاح 143 پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی در روستاهای همدان
143 پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی در روستاهای استان همدان با حضور مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتتاح شد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی روستاهای استان، 143 پروژه مورد افتتاح قرار گرفت؛ همچنین یک پروژه در دست اقدام اعلام شد.

 

مراسم افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی با حضور سردار ضیاءالدین حزنی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران و فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر، سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان، محمودرضا عراقی معاون عمرانی استاندار همدان، حجت‌الاسلام سیدصادق حسینی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان همدان و جمعی از مدیران اجرایی استان، فرمانداران شهرستان‌ها و فرماندهان سپاه نواحی استان برگزار شد.

 

پروژه‌های محرومیت‌زدایی با هدف رفع محرومیت مناطق محروم در نقاط مختلف استان انجام شده و شامل ساخت خانه‌های عالم، مدرسه، بهسازی مساجد، احداث غسالخانه، ساماندهی گلزار شهدا، ایجاد پل در روستا و ساخت خانه بهداشت است.

 

قرارگاه سازندگی کوثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج سازندگی با هدف رفع محرومیت و انجام تکلیف در راستای خدمت به محرومان و مستضعفان گوش به فرامین مقام معظم رهبری پروژه‌های عمرانی مختلفی را در روستاهای محروم استان همدان به انجام رسانده است.

 

پروژه‌های عمرانی محرومیت‌زدایی در روستاهای استان پروژه‌هایی کوچک و البته زودبازده و عام‌المنفعه است که موجب رفع محرومیت‌ها و استفاده روستاییان از آنها می‌شود.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal