آخرین اخبار

27. مهر 1394 - 12:36   |   کد مطلب: 29049
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان از پیگیری ایجاد یکی از مراکز بین‌المللی علوم اعصاب در همدان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال،  به نقل از خبرگزاری فارس، فرهاد فراهانی امروز در گفت‌و‌گو با ما با اشاره به برگزاری کنگره جراحان مغز و اعصاب ایران طی روزهای 16 تا 18 مهر ماه جاری در همدان اظهار کرد: این کنگره با همکاری دانشگاه علوم پزشکی همدان و انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران طی سه روز در همدان برگزار شد و دستاوردهای خوبی برای استان به همراه داشت.

 

وی با اشاره به حضور جراحان مغز و اعصاب جهان از کشورهایی نظیر فرانسه، ایتالیا، ترکیه در این کنگره، گفت: پرفسور مجید سمیعی به همراه پسرش امیر سمیعی و جمشیدی و طباطبایی از میهمانان ویژه این همایش بودند.

 

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه برگزاری این کنگره در همدان بازتاب خوبی داشت، افزود: این کنگره فتح باب تقویت فعالیت‌های علمی در دانشگاه علوم پزشکی همدان بود.

 

وی با بیان اینکه در راستای بررسی دستاوردهای این کنگره با اساتید، اعضای هیئت علمی و دانشجویان هم‌اندیشی خواهیم کرد، گفت: امروز نام دانشگاه علوم پزشکی همدان به صورت عام و در جراحی اعصاب به صورت خاص در کشور مطرح است و این مهم با همفکری و هم‌اندیشی مسئولان حاصل شده است.

 

فراهانی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه‌ای از سوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با مرکز درمانی مغز و اعصاب هانوفر در این کنگره، بیان کرد: با کشورهایی نظیر ترکیه و فرانسه نیز در حال تدوین تفاهمنامه هستیم.

 

وی با اشاره به دستاورد مهم برگزاری این کنگره در همدان، گفت: با مشاهده توانمندی و نشاط دانشگاه علوم پزشکی همدان پیشنهاد ایجاد یکی از مراکز بین‌المللی علوم اعصاب در همدان داده شد.

 

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه نظیر این مرکز در چین ایجاد شده و در تهران با هزینه 800 میلیارد تومان در حال ساخت است، گفت: پیشنهاد ساخت مرکزی دیگر در رشت و در همدان داده شده است.

 

وی با بیان اینکه با مساعدت استاندار زمینی برای ساخت شهرک توریستی و سلامت در تپه عباس‌آباد در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در خصوص واگذاری 20 هکتار زمین برای ایجاد مرکز بین‌المللی علوم اعصاب در همدان مکاتبه‌‌هایی انجام شده است.

 

فراهانی در پایان با بیان اینکه نوروزی و غفاری رابط پرفسور سمیعی در همدان هستند، گفت: امیدواریم نتایج خوبی از ساخت این مرکز در همدان حاصل شود.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal