آخرین اخبار

1. آبان 1394 - 12:22   |   کد مطلب: 29105
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در طرحی در زمینه برجام در مجلس تصویب شد و به صورت قانون به شورای عالی امنیت ملی ارائه دادیم، نگرانی‌های رهبر انقلاب در آن دیده شده است، گفت: دولت باید بداند که آمریکائی‌ها قابل اعتماد نیستند و بر مبنای این قانون و پیام رهبری اجرای آن را در پیش بگیرند.

به گزارش آوای سیدجمال، بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص نامه رهبر انقلاب به رئیس جمهور، اظهار کرد: دولت باید بداند که آمریکایی‌ها هیچگاه قابل اعتماد نیستند و ما در طرحی که در مجلس ارائه کرده بودیم فالواقع با توجه به نگرانی‌های مقام معظم رهبری و در جلسات مختلفی که ایشان داشتند، آن را استخراج کرده بودیم.

 

وی گفت: در طرحی که در مجلس ارائه شد، موضوع میزان و تعداد سانتیفیوژهایی فعال و تحقیقاتی که باید انجام بگیرد، را جزء مصوبات 9 گانه ای آورده ایم که به عنوان قانون در اختیار شورای عالی امنیت ملی قرار بگیرد و بحث مذاکرات را راهبردی کند و البته این‌ها جز نگرانی‌های رهبر انقلاب بوده است.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه ابهاماتی که رهبر انقلاب در بیاناتشان نسبت به برجام داشتند، در بحث قانون دیده شده که یکی از اهم موضوعات لغو تحریم‌ها بود که با وجود همه مخالفت به عنوان یک قانون بازدارنده در حال انجام است و امیدواریم دولت نیز بر مبنای این قانون و پیام نه گانه رهبر انقلاب اجرای آن را پیش بگیرند.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در هشت سال گذشته همواره پیام‌های را در بحث تقویت تولید داخل داشته و بر آن تأکیدئ کردند، افزود: ایشان ر چند سال اخیر نامگذاری سال  را در ابتدای سال جدید بر مبنای اقتصاد و تولید مطرح می‌کنند که باید به آن توجه داشت.

 

نعمتی ادامه داد: متأسفانه دولت‌ها نسبت به این مسئله مهم که بیشتر پیام‌های رهبر انقلاب بر این موضوع بوده است، توجه نداشتند که امیدواریم با توجه به شرایط برجام و آینده را روشنی که در راه است، مسئولان به سمت اقتصاد مقاومتی حرکت کنند و از پتانسیل‌های موجود استفاده بهینه رو ببرند.

 

 وی خاطرنشان کرد: باید با تکیه بر شعار اقتصاد مقاومتی از واردات  جلوگیری شود تا بتوانیم از تولید داخل بیشترین بهره را ببریم.

 

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت با بیان اینکه ما هر وقت بر خود و داشته هایمان تیکه کرده ایم توفیق حاصل کردیم، افزود: وارد کردن محصولات خارجی به کشور ایران هیچ کمکی نمی‌کند و این امر موجب نمی‌شود که ما از حل مشکلات خود فائق آئیم بلکه به عنوان یک بازار مصرف مورد توجه بوده ایم و حال با تقویت بهینه اقتصاد و تولید کشور خود باید به تحقق شعار اقتصاد مقاومتی بپردازیم.

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal