آخرین اخبار

7. آبان 1394 - 10:19   |   کد مطلب: 29169
یک فعال سیاسی و امام جمعه سابق اسدآباد، رهبر انقلاب را ناخدایی مجرب، حکیم، سیاح، جهان‌شناس، طوفان دیده خواند و گفت: حرکت، حیات و سکانداری کشتی انقلاب اسلامی ایران و جریان بس پیچیده‌ برجام، با دستان با کفایت و توانمند حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، به درستی هدایت شد و این تهدید در حال تحقق را، اجمالاً به فرصت قابل استحصال تبدیل کرده است.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام و المسلمین علی زادسر جیرفتی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی را به عنوان ناخدایی مجرب، حکیم، سیاح، جهان‌شناس، طوفان دیده، دریاشناس و اقیانوس‌پیما خواند و اظهار داشت: ایشان به مانند ساحل امن و به مقصد متعالی رسیدن کشتی نجات انقلاب شکوهمند اسلامی بوده و هستند.

 

وی افزود: ناخدایی این امام همام، برای این کشتی مستحکم و گرفتار گرداب‌های بس خطرناک و طوفان‌های بسیار مهیب و سهمگینی که اشاره خواهد شد، بیشتر به معجزه می‌ماند تا به صفاتی که برشمردیم.

 

این فعال سیاسی و امام جمعه سابق اسدآباد، گفت: هر کس کمترین آشنایی با الفبای سیاست داخلی، خارجی و معادلات شیطانی حاکم بر جهان استکبار، داشته باشد، لاجرم اذعان خواهد کرد که رهبری امام خامنه‌ای، و عبور دادن کشتی انقلاب اسلامی از بحران‌های ممتد و متعددی که هر کدام از آن‌ها برای غرق ساختن کشتی مزبور در اعماق سیاه و ظلمانی سیاست لیبرالیستی حاکم بر جهان امروز، کفایت می‌کرد، فقط کار یک رهبر بصیر و سیاستمدار حاذق و مسلط، نبوده و نیست، بلکه بنده شک ندارم که امام خامنه‌ای با تأییدات الهی و ارشادات الهامی، کشتی انقلاب اسلامی را ناخدایی کردند.

 

وی با اشاره به برخی از مسائل داخلی و خارجی به ناخدایی رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: یکی از این مسائل جنگ خلیج فارس بود که برخی از اصلاح‌طلبان کذایی، صدام ملعون را، خالدبن ولید خواندند و مصرانه خواهان آن بودند و جمهوری اسلامی را در آن گرداب امریکا ساخته غرق بکنند که ناخدایی امام خامنه‌ای مانع شدند.

 

زادسرجیرفتی ادامه داد: از دیگر مسائلی که این امام همام  مظلومانه و حکیمانه، تیرهای زهرآگین دشمنان خمینی کبیر قدس سره‌الشریف که را از کمان قم به سوی حضرتش رها کرده بودند به جان خرید و خم به ابرو نیاورد و از حق شخصی خویش گذشت، دفاع از حریم پرحرمت ولایت مطلقه فقیه بود که آن را وظیفه خود و همه‌ مردم دانست و عاقبت کار كج‌اندیشی را، که امام خمینی او را فاقد صلاحیت تشخیص داده بود، به دستگاه عدالت‌خواه قضایی واگذار فرمود.

 

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب خیال خام مخدوش کنندگان قانون اساسی را آشفته فرمود و خواب پریشان آنان را که رئیس جمهور مادام‌العمر می‌خواستند (امثال مهاجرانی که پناهنده به ملکه شده است و مزدور بی‌بی‌سی) و هوای استبداد کرده بودند، به کابوس مبدل کرد، افزود:  ایشان از خون‌بهای شهیدان و میراث گران‌بهای امام خمینی (ره) صیانت و حفاظت فرمود. بر اجرای قانون اساسی اصرار ورزید و خون به ناحق ریخته شهیدان را پاسداری کرد.

 

این فعال سیاسی با بیان اینکه مقام معظم رهبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را  به راه اندازی کنگره شهیدان در استان‌های مختلف رهنمون کردند، تصریح کرد: اینک فضای میهن اسلامی معطر است به رایحه‌ی دل انگیز شهیدان هشت سال دفاع مقدس اسلام در مقابل کفر.

 

وی با اشاره به عظمت، ابهت، حکمت، شجاعت و عدالتی از امامت و ولایت اسلامی رهبر انقلاب در شروع کار هشتمین کنفرانس سران اسلامی، گفت: تمام سران به اصطلاح کشورهای اسلامی ناخودآگاه در برابر این عظمت و ابهت رهبری سر تعظیم فرود آوردند و نطق عالمانه و حکیمانه و کم‌نظیر او را جامع و مانع دانستند و گفتند که آن رساله‌ی عالی مضامین را به عنوان منشور کار کنفرانس سران اسلامی، سرلوحه حرکت آینده خویش قرار خواهند داد.

 

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی  مهار کردن موج برخاسته از انتخابات 2 خرداد ماه 1378 که به طوفان قدرتمندی برای فروش کشتی انقلاب اسلامی تبدیل می‌شد، را از دیگر مسائلی که با ناخدایی و عظمت رهبری به سرانجام رسید را دانست و گفت: ایشان با رهبری الهی خود آن را هدایت کرد و انقلاب اسلامی را از گزند داخلی و خارجی برخی از اصلاح‌طلبان امریکایی، صیانت فرمود.

 

وی ادامه داد: بحران وحشتناک قتل‌های زنجیره‌ای از دیگر مسائلی است که اگر سکان کشتی انقلاب اسلامی در دستان توانمند امام خامنه‌ای نبود، قطعاً برای غرق کردن کشتی انقلاب اسلامی کافی بود، با خطبه‌های علی‌وار خود، به داستانی تلخ اما نوشته‌ی دشمنان حکایت کرد و به همگان باوراند که دست چدنی امریکا و پای نامرئی انگلیس، پشت‌پرده قتل‌ها را کارگردانی کرده است.

 

زادسرجیرفتی گفت: بحران بس خطرناک و ساخته و سازماندهی شده سازمان‌های جاسوسی قدرت‌های غربی 18 تیر ماه 1378 موضوع دیگر بود که  حضرت امام خامنه‌ای با وجود و تلاشهای خالصانه خود توانست کشتی انقلاب اسلامی را از آن گرداب ترسناک و خشن نجات بخشد و بدون شک این بحران بس خطرناک برای سرنگونی چندباره‌ی نظام اسلامی کافی بود که ایشان با درایت به موقع آن را شناسایی کرد و با یک درددل الهی با بقیت‌الله الاعظم حجت ثانی عشر عجل الله تعالی فرجه‌الشریف، کنترل کرد و در لبیک به آن گفتگوی علنی این نایب بحق امام زمان علیه‌السلام، با مولا و صاحبش بود که سیل ده‌ها میلیونی ولایتمداران در 23 تیرماه 1378 به راه افتاد و تمام خس و خاشاک ضدانقلاب خائن را شست و پاک کرد.

 

وی افزود: واقعه‌ی دهشتناک فتنه‌ی 1388 مسئله دیگری بود که اگر ناخدایی چون امام خامنه‌ای نبود، هر قطعه‌ی کشتی انقلاب اسلامی در دریایی و جزیره‌ا‌ی، شاید پیدا می‌شد و شرح تلخی‌های آن و خیانت سران چهارگانه‌اش، سر دراز دارد و مثنوی 70 من کاغذ است.، فقط آنچه راجع به فتنه‌ی 1378 گفته آمد را ضربدر ده بکن تا شاید بشود آن را تصور کرد.

 

این نویسنده و محقق مرکز تحقیقات فقهی با اشاره به فاجعه منا خاطرنشان کرد: اگر نهیب الهی و غرش خدایی شیر ولایت حیدر کرار نبود، همه‌ی کشتگان فاجعه‌ی مؤلمه‌ و دلخراش و جگرسوز منا، در عربستان دفن می‌شدند و هیچ صدایی هم از دوستان ملک عبدالله به درک رفته و این گراز جانشینش، در نمی‌آمد. این غریو صدای ملکوتی و حزین و غضبناک امام خامنه‌ای بود که دل پر از گل آل سعود بدتر از یهود را لرزان ساخت، و آن خوکان نجس و بوزینگان کثیف را، به همکاری با مقامات ایرانی مجبور ساخت.

 

وی گفت: تا این لحظه، طوفان واقعاً پیچیده و دامنه‌داری که از زلزله‌ی 8 ریشتری عمق هزاران متری اقیانوس معادلات سیاسی قدرت‌های بزرگ غربی، ناشی شده بود و می‌رفت که با ظرافت و خیلی ظریف!، ظریف آقای روحانی را، ناخواسته به ورطه‌ی نابود ساختن کل انقلاب اسلامی آن‌هم با تمام امکانات و داده‌های آن، بکشاند و نعوذبالله و خدای‌ناکرده، آن را در اختیار امریکا و رژیم جعلی اشغال‌گر قدس قرار بدهد. زیرا بسیار بسیار ظریف است و با ظرافت جلو آمده بود و مردم و منتخبان دولتشان را مجاب ساخته بود که اگر «برجام» مطابق نظر ظریفِ ظریف، و ظریفان حاکم، فرجام یابد، ایران گلستان، بیکاران، باکاران، گرانی‌ها، ارزانی و حتی مشکلات آب آشامیدنی هم با فرجامِ برجام، تمام خواهد شد.

 

زادسرجیرفتی اذعان داشت: بلی؛ حرکت، حیات و سکانداری کشتی انقلاب اسلامی ایران که مایه‌ی امید جهان اسلامی خصوصاً غرب آسیا و بالاخص لبنان، سوریه، عراق، یمن و بحرین و ... است، در جریان بس پیچیده‌ی برجام، با دستان با کفایت و توانمند حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، به درستی هدایت شد و این تهدید واقعاً در حال تحقق را، اجمالاً به فرصت قابل استحصال تبدیل کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه نقش بی‌نظیر و استثنایی مقام منیع ولایت مطلقه فقیه، در جریان طویل برنامه جامع اقدام مشترک «برجام» یکبار دیگر به خوبی نمایان شد، افزود:  این مهم نیز برگی زرین و تاریخی در انقلاب اسلامی در دوران مبارک زعامت عام ولی امر مسلمین جهان، حضرت امام خامنه‌ای خواهد درخشید.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal