آخرین اخبار

10. آبان 1394 - 10:18   |   کد مطلب: 29207
مسئول کارگاه تولیدی در روستای قاسم‌آباد لک لک:
بهزیستی به وعده‌اش در پرداخت تسهیلات عمل نمی‌کند
مسئول کارگاه تولیدی بطری و ظروف یکبار مصرف روستای قاسم‌آباد لک لک با بیان اینکه این کارگاه تولیدی برای دو نفر معلول اشتغال ایجاد کرده است، گفت: متأسفانه قول‌هایی برای پرداخت تسهیلات به ما دادند که عملی نشده و درخواست تسهیلات اقتصاد مقاومتی هم می‌کنیم پاسخی نمی‌شنویم.

به گزارش آوای سیدجمال، شرکت تعاونی تولید بطری و ظروف یکبار مصرف که تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد   در سال گذشته به شماره  834 آن را ثبت رسیده و هفت نفر عضو دارد.

 

این شرکت اولین اقدام خود کارگاه تولیدی با عنوان توانمندان جلگه اسدآباد را در روستای قاسم آباد لک لک ایجاد کرده و افتخار آن را دارد که برای دو نفر از جامعه معلولان اشتغال ایجاد کند و موجب ایجاد نشاط امیدهای آنان شوند و قطعا" خرج زندگی و معیشت چند خانواده نیز از طریق اشتغال آنان تأمین شده است.

 

پیمان حیدری یکی از اعضای این شرکت تعاونی و مسئول کارگاه تولیدی در روستای قاسم‌آباد لک لک است که می‌گوید: اردیبهشت سال گذشته این شرکت و کارگاه را در این روستا راه اندازی کردیم که البته قول‌هایی برای پرداخت تسهیلات از سوی سازمان بهزیستی داده شده که تاکنون محقق نشده است.

 

او ادامه می‌دهد : در این کارگاه دو نفر از معلولان روستای قاسم آباد و یک نفر نیز خودم مشغول فعالیت هستیم.

 

وی با بیان اینکه مواد اولیه این کارگاه تولیدی از تهران و اراک تأمین میشود، گفت: برای توسعه و ایجاد بازار کار نیاز به تسهیلاتی داریم که متأسفانه وعده ها هنوز محقق نشده است.

 

وی خاطرنشان کرد: چند باری هم برای دریافت تسهیلات اقتصاد مقاومتی به سازمان بسیج سازندگی مراجعه کرده ام که جوابی نگرفته ام.

 

ا

انتهای پیام/ن

 

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal