آخرین اخبار

16. آبان 1394 - 23:46   |   کد مطلب: 29286
نماینده مردم اسدآباد در مجلس:
نامه رهبری فصل‌الخطاب برجام است
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: نامه مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب برجام است.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از  خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان، بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد:پس از بحث‌های مختلف در خصوص برجام، مواردی که باید مسئولان مملکت و نظام انجام دهند، گفته شد که در کنار این مباحث 9 موضوع مهم دیگر توسط مقام معظم رهبری بیان شد که این نکات باید فصل‌الخطاب باشد.

 

وی با اشاره به این‌که «در خصوص دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای و توسعه آن دغدغه‌هایی وجود دارد»، افزود: باید بپذیریم در بحث برجام واقعیت‌هایی وجود داشته و در کنار توفیقاتی که حاصل شده، مشکلاتی هم وجود دارد.

 

وی پایه حل مشکلات اقتصادی را اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: با توجه به تحریم‌های ظالمانه‌ تحمیل شده از سوی آمریکا و اروپا به کشور، باز هم به درون مراجعه کنیم. خودمان باید مشکلات کشور را حل کنیم. آمریکا و اروپا مشکلات ما را حل نخواهند کرد و تاریخ نشان داده که دیگران به فکر ما نیستند و نخواهند بود.

 

این نماینده مجلس درباره ضرورت نظارت ایران بر عملکرد 1+5 نیز اظهار کرد: مسئولان باید با دید باز و مشورت گرفتن از مقام معظم رهبری و کسانی که به منافع نظام اهمیت می‌دهند، تصمیم بگیرند.

انتهای پیام/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه‌ها

آقاي نعمتي پس اون چشمكي كه در جلسه كميسيون برجام به آقاي عراقچي زديد چي بود؟؟؟ توصيه ميكنم دكتر سلام 96 رو ببينيد... هيچكدام از نمايندگان اين دوره در قضيه برجام رسالت اصلي خودشان را انجام ندادند حتي رياست محترم مجلس... خداقوت... س. بس

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal