آخرین اخبار

17. آبان 1394 - 18:59   |   کد مطلب: 29292
افسر سابق نیروی دریایی آمریکا گفت: آمریکا در مسائل عراق و سوریه دخالت مستقیم دارد و موضوع مهمی که با این دخالت‌ها دنبال می‌کند، تفرقه‌افکنی در بین مسلمانان است.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خبرنگار فارس در اسدآباد، کن اوکیف امروز در حاشیه نشست سیاسی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد با اشاره به وضعیت عراق و سوریه، اظهار کرد: آمریکا در مسائل عراق و سوریه دخالت مستقیم دارد و موضوع مهمی که با این دخالت‌ها دنبال می‌کند، تفرقه‌افکنی در بین مسلمانان است.

 

وی با بیان اینکه تفرقه و اختلاف میان جامعه مسلمانان موجب تقویت اهداف صهیونیست‌ها می‌شود، افزود: این اختلافات و تفرقه‌ها تنها برای کمک به رژیم‌صهیونیستی است و اسرائیلی‌ها نیز در پی اسلام‌ستیزی هستند.

 

افسر سابق نیروی دریایی آمریکا در خصوص اهداف آمریکا از ایجاد گروهک‌های ترویستی، گفت: آمریکا، گروهک‌های ترویستی را ایجاد کرده تا با آن‌ها، اهداف امپریالیستی خود را دنبال کند.

 

این فعال صلح‌طلب در پاسخ به این سئوال که وقتی از زبان هر ایرانی شعار «مرگ بر آمریکا» را می‌شنوید، چه حسی دارید، اظهار کرد: معتقدم سردادن این شعار علیه مردم آمریکا نیست بلکه خطاب به سیاست‌ها و سیاستمداران آمریکایی است که باعث ایجاد اختلافات و تفرقه‌افکنی‌ها می‌شوند.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal