آخرین اخبار

26. آبان 1394 - 8:23   |   کد مطلب: 29373
مغز متفکر حملات تروریستی حملات پاریس شناسایی شد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مقامات فرانسوی، نام طراح اصلی حملات تروریستی پاریس را فاش کردند. این فرد که بلژیکی الاصل است فردی به نام "عبدالحمید اباعود" می باشد که پرونده های متعددی از حمله به مترو و چندین کلیسا دارد.
 

فوری: نام طراح اصلی حمله تروریستی پاریس فاش شد
 

این فرد دارای نام مستعاری با اسم "ابو عمر الباجیکی" که ریشه مراکشی دارد است که گفته می شود در حال حاضر در سوریه به سر می برد.
عبدالحمید ابا عود زاده بلژیک اما تبعه فرانسه است.

اما ساعاتی پس از وقوع این حادثه تروریستی در پاریس، روز گذشته شبکه تلویزیونی "فرانس" اعلام کرد که احتمال می رود طراح اصلی حملات پاریس جوانی 26 ساله به نام "عبدالسلام صلاح" بوده باشد.
 

ییی
 

بازرسان و مقامات فرانسوی بر این باور بودند که عبدالسلام صلاح، بیست و شش ساله مغز متفکر حملات پاریس و احتمالاً کسی بوده که همه این اتفاقات را طراحی کرده است. پلیس فرانسه روز گذشته هویتش را افشا و او را تحت تعقیب اعلام کرد. چرا که عبدالسلام صلاح فردی بود که در اویل هفته گذشته در بلژیک دو خودرویی که در حملات پاریس مورد استفاده قرار گرفتند را اجاره کرده بود.
اما لحظاتی پیش مقامات فرانسوی "عبدالحمید ابا عود" را به عنوان مغز متفکر این طرح تروریستی و "عبدالسلام صلاح" را به عنوان همکار و یکی از عوامل حملات تروریستی پاریس اعلام کرد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal