آخرین اخبار

28. آذر 1394 - 14:49   |   کد مطلب: 29666
در راستای آشنایی فرهنگیان اسدآباد با آسیب‌های اجتماعی فضای مجازی یک کارگاه آموزشی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از در این کارگاه آموزشی یکی از اساتید حوزه و دانشگاه با اشاره به آسیبهای فردی و روانی فضای مجازی و ماهواره، اظهار داشت: ماهواره اثراتی چون بلوغ زودرس، اعتیاد رسانه‌ای، اختلالات روانی، افت تحصیلی، افت اخلاقی، پرخاشگری، خودکشی را بر جوانان و نوجوانان ما میگذارد.

حجت الاسلام احمدحسن شریفی با بیان اینکه دشمن با ایجاد شبکه های ماهواره ای به دنبال تخریب جوانان و نوجوانان ایرانی است گفت: در همین زمینه ماهواره را در دیگر کشورها با پول در اختیارشان میگذارند و اما ایران تنها کشوری که به صورت راگان امواج ماهواره ای دریافت میکند چرا که برنامه دشمن برای ایران کاملا" حساب شده و سرمایه گذاری شده است.

وی با بیان اینکه ایران رتبه اول را در جراحی زیبایی، رتبه دوم خاورمیانه را در مصرف لوازم آرایشی و رتبه هفتم جهانی را در مصرف لوازم زینتی دارد، گفت: روش اصلی تبلیغات رسانه ‌ای نوین به صورت بهره‌گیری از هنرهای بی‌زبان انتقال پیام است که نمونه های آن را میتوان به مد و مدل، موسیقی، دکوراسیون، معماری، تغییر میل و سلیقه غذایی، تغییر و میل غذایی تجمل‌گرایی اشاره کرد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal