آخرین اخبار

3. دى 1394 - 9:43   |   کد مطلب: 29702
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مسائل مطرح شده مبنی بر تحریم سپاه توسط کنگره آمریکا، گفت: شاخ‌شکسته‌های آمریکایی طبل توخالی هستند.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از خبرگزاری فارس از گچساران، سردار علی فضلی عصر امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر طرح شورایی کردن رهبری با توجه به نزدیکی انتخابات خبرگان رهبری توسط عده‌ای خاص در کشور، اظهار کرد: بعضی قصد ایجاد فضای دو قطبی میان مردم و در نتیجه ایجاد اختلاف هستند که راه به جایی نمی‌برند.

وی افزود: مردم ایران اسلامی مردمی بصیر و هوشمند بوده که در سایه وحدت، یکدلی و یکپارچگی از دین خدا حمایت می‌کنند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: یکدلی مردم، انقلاب اسلامی ایران را 37 ساله کرده و دفاع مقدس را به پیروزی جانانه رسانده است.

فضلی تأکید کرد: امروز باید مراقب باشیم؛ البته دشمن در تلاش است و بعضی از شخصیت‌ها و بزرگان که در بین مردم جایگاهی ندارند باید هم از خود و هم از ذخیره‌های پشت سر خود مراقبت کنند.

وی تبیین کرد: مردم تعارف نداشته و عهد اخوت با کسی نبسته‌اند و ما یک صاحب و ولی داریم که مردم به ایشان اقتدا کرده‌اند.

سردار فضلی افزود: این آهنگ‌های شورایی کردن رهبری راه به جایی نمی‌برد و این افراد بهتر است به خود بیایند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به سئوالی مبنی بر قرار دادن سپاه در لیست تحریم آمریکا، گفت: نخستین بار نیست که این شاخ‌شکسته‌های آمریکایی حرف‌های خودشان را نیز نقض می‌کنند.

سردار فضلی ادامه داد: ما طی این 37 سال مکرر این مسائل را از زبان آنها شنیده‌ایم و آنها امروز طبل توخالی شده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن در پی ایجاد اختلاف میان مردم است، متذکر شد: امروز مسلمانان شیعه و سنی با آرامش در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و تنها آن بخش از وهابیت و تکفیری‌ها که در عراق، سوریه و دیگر کشورها هستند که کنگره آمریکا روی آنها حساب باز کرده است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین تشریح کرد: امروز فرزندان ایران اسلامی در دفاع از آرمان‌های خود مقتدرانه ایستاده‌اند، بنابراین از کنگره آمریکا نخستین بار و آخرین بار نیست که اخبار و مصوباتی علیه ملت شنیده می‌شود.

این مسئول در پایان افزود: این مسائل هیچ‌گونه خللی بر اراده مردم ایران وارد نمی‌کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal