آخرین اخبار

15. دى 1394 - 10:55   |   کد مطلب: 29774
با یک‌میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه انجام شد
احداث زیرگذر در نقطه حادثه‌خیز روستای «بادخوره» اسدآباد
رئیس راه و شهرسازی شهرستان اسدآباد گفت: در نقطه حادثه‌خیز روستای «بادخوره» اسدآباد با یک‌میلیارد و 400 میلیون تومانی یک زیرگذر احداث شد.

به گزارش آوای سیدجمال به نقا از خبرگزاری فارس ساسان رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: شهرستان اسدآباد دارای 413 کیلومتر حوزه استحفاظی است که تقریباً 879 کیلومتر راه هم‌سنگ دارد.

 

وی در خصوص اقدامات راه و شهرسازی در شهرستان افزود: امسال 33 کیلومتر راه شریانی از گردنه اسدآباد تا پایان حوزه استحفاظی این شهرستان را در دست اقدام داریم که این راه شریانی از اسدآباد به سمت جنت‌آباد کشیده شده است.

 

رئیس راه و شهرسازی شهرستان اسدآباد ادامه داد: در راه اسدآباد به سمت همدان نیز امسال تعریض از 17 به 27 متر ارتقا یافته است که منجر به ایمنی بیشتری در این راه شده و اعتبار اختصاص‌یافته به این طرح 10 میلیارد تومان است.

 

وی در خصوص راه شریانی اسدآباد به جنت‌آباد و اقدامات انجام‌شده توسط راه و شهرسازی در سال جاری گفت: با استفاده از نیوجرسی لاین‌های رفت و برگشت اسدآباد ـ جنت‌آباد را از هم جدا کردیم که برای این پروژه 860 میلیون تومان هزینه شده است.

 

رستمی تصریح کرد: در نقطه حادثه‎خیز روستای «بادخوره» اسدآباد، در سال‌های گذشته آمار تصادفات بالا بود که امسال با یک‌میلیارد و 400 میلیون تومان یک زیرگذر در این تقاطع احداث شده است.

 

وی به پروژه‌های دیگر راه و شهرسازی شهرستان اسدآباد اشاره کرد و افزود: امسال روکش محور سنقر از سه‌راهی آجین به سمت سنقر با اعتبار یک‌میلیارد و 600 میلیون تومان، روکش سه‎راهی آجین به سمت کنگاور با 800 میلیون تومان و تعریض پل سه‌راهی آجین و اجرای پل سه‌راهی آجین با اعتبار 600 میلیون تومان در حال انجام است.

 

رئیس راه و شهرسازی شهرستان اسدآباد افزود: روکش گردنه اسدآباد و روکش پل شکسته به جنت‌آباد با اعتبار 2 میلیارد تومان و روکش محور موسی‌آباد با اعتبار 600 میلیون تومان نیز در دست اقدام است.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal