آخرین اخبار

27. دى 1394 - 18:26   |   کد مطلب: 29866
فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند از دستگيري نگهبان خائن پس از فروش قطعات و اموال کارخانه خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از صبح الوند، سرهنگ محسن اقباليان گفت: پس از مراجعه صاحب يک کارخانه نيمه تعطيل به پاسگاه انتظامي و تقاضاي رسيدگي به موضوع گم شدن و مفقودي برخي از قطعات کارخانه حين تعمير و بازسازي، بلافاصله عوامل انتظامي اقدامات تخصصي خود را در اين رابطه آغاز کردند.

وي افزود: پليس آگاهي شهرستان با بررسي وضعيت و اظهارات تعدادي از کارکنان کارخانه تعطيل و در حال تعمير، از گم شدن تعدادي قطعات اصلي با حجم بالا اطمينان و ضمن انجام برخي اقدامات به چند نفر از جمله نگهبان و سرايدار آن کارخانه مشکوک شد.

وي گفت: اقدامات مراقبتي ماموران در کمترين ساعات ممکن منتج به نتيجه شد و با کشف قطعه اي از وسايل، سارق شناسايي که پس از ارائه مستندات متهم که نگهبان کارخانه بود لب به اعتراف گشود و راز يک سرقت داخلي بر ملا شد.

اقباليان تصريح کرد: در تحقيقات بعدي چندين نفر سارق و خريدار اموال مسروقه در خصوص اين پرونده با انجام نيابت قضائي در شهرستان هاي ديگر استان شناسايي و دستگير و سرانجام پرونده با کشف اموال و دستگيري چهار نفر بسته شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند بيان داشت: ارزش ريالي اموال مسروقه بيش از دو ميليارد ريال است که همه اين اموال کشف و به مالک تحويل شد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal