آخرین اخبار

30. دى 1394 - 13:39   |   کد مطلب: 29900
معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا با بیان اینکه برخی از تبلیغات با پول‌های کثیف انجام می‌شود و عوامل اجنبی داخلی به دنبال فریب مردم هستند، گفت: در این راستا سپاه نشست‌های سیاسی با هدف بصیرت‌افزایی در آستانه انتخابات برگزار می‌کند.

به گزارش آوای سیدجمال، سردار آبنوش در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به نقش سپاه در عرصه‌هایی همانند اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: سپاه همانند ظرفی است که مظروف آن بسیج است و در واقع بسیج خود مردم هستند.

 

وی با بیان اینکه برخی متأسفانه سپاه را مغرضانه تعریف می‌کنند و از آن به عنوان یک گروه نظامی یاد می‌کنند، گفت: سپاه در واقع همه وفاداران به نظام، انقلاب و ایران اسلامی را تشکیل می‌دهد که این وفاداران همان مردم هستند که در لباسی به نام بسیج شناخته شده‌اند.

 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا تصریح کرد: با همین سپاه و بسیج مردمی می‌توان خواسته مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی را عملی کند و البته در بخش دیگری از بیانات رهبری به دولت، کارگزاران و قانون‌گذاران ارتباط پیدا می‌کند که امیدواریم پای به پای مردم در تحقق این عرصه مهم همگام شوند.

 

آبنوش در خصوص افتتاح پروژه فاز 15 و 16 جنوبی نیز گفت: در این زمینه دو بحث وجود دارد که یکی مربوط به بخش هزینه و یکی شرایط هزینه‌ها است.

 

وی با بیان اینکه سپاه در شرایطی فاز 15  16 را افتتاح کرد که صددرصد در تحریم بودیم، گفت: برخی از ساخت این پروژه بزرگ را کوچک شمردند که باید گفت ساخت این پروژه افتخاری بزرگ برای ایران اسلامی است که با کمترین هزینه ساخته شد.

 

آبنوش با بیان اینکه نقش سپاه در انتخابات نقشی است که قانون اساسی و امام خمینی (ره) تبیین کردند، افزود: سپاه در واقع حافظ انقلاب و دستاوردهای آن است و هر حرکتی که دستاوردهای انقلاب را تهدید کند، سپاه در  آنجا حاضر است.

 

وی با بیان اینکه نشست‌های سیاسی سپاه در آستانه انتخابات با هدف بصیرت‌افزایی در حال انجام است، گفت: ما موظف هستیم که هر اجنبی و عوامل اجنبی در داخل کشور پول‌های کثیفی را در بین مردم هزینه می‌کنند، با بی بضاعتی و فقر و محدودیت‌های مالی که داریم با برگزاری نشست‌های سیاسی نسبت به بصیرت افزایی و آگاه‌سازی مردم انجام وظیفه می‌کنیم و واقعیت‌ها را به آنان منتقل می‌کنیم که فریب فتنه برخی از تبلیغات کاندیداها را نخورند.

 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا افزود: سپاه در زمانی که در نظام جمهوری اسلامی احساس خطر کند، جامعه را در مسیر بصیرت افزایی و رشد فکری آنان هدایت و راهنمایی می‌کند.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal