آخرین اخبار

1. بهمن 1394 - 13:08   |   کد مطلب: 29921
رئیس اداره ثبت احوال اسدآباد:
بهای صدور کارت هوشمند ملی 17 هزار و 200 تومان است
رئیس اداره ثبت احوال اسدآباد با بیان اینکه بهای صدور کارت هوشمند ملی 17 هزار و 200 تومان است، گفت: نداشتن کارت ملی هوشمند موجب قطع یارانه نمیشود.

به گزارش آوای سیدجمال؛ مظفر  محقق در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به اینکه صدور کارت ملی هوشمند در سطح شهرستان در حال انجام است، اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح صدور کارت ملی هوشمند تاکنون سه هزار و 200 کارت صادر و تحویل مردم شده است.

 

وی با بیان اینکه صدور کار ملی هوشمند برای افراد بالای 18 سال سن کامل است، گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پست برای ثبت نام صدور کارت هوشمند ملی اقدام کنند.

 

رئیس اداره ثبت احوال اسدآباد با بیان اینکه طبق یک تفاهم نامه ای در سراسر کشور ثبت نام از طریق پست انجام میشود و صدور کارت از ثبت احوال است، گفت: بر اساس این تفاهنامه مبلغ 17 هزار و 200 تومان برای هر فرد در ازای ثبت نام و صصدور کارت هوشمند ملی دریافت میشود.

 

وی افزود: البته برای صدور کارت هوشمند ملی گمشده 23 هزار تومان اخذ میشود.

 

محقق افزود: این کارت هوشمند ملی به عنوان هویت هر کسی است و به صورت مجزا صادر و به ازای آن مبلغ اعلام شده اخذ میشود.

 

وی در پاسخ به این سؤال که هر کسی کارت هوشمند ملی نداشته باشد، یارانه اش قطع میشود، گفت: نه اینطور نیست و کسانی که از ابتدا کارت ملی معمولی را نداشته باشند قطع یارانه شامل آن‌ها است و این شایعه است که با نداشتن کارت هوشمند ملی یارانه قطع شود.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal