آخرین اخبار

13. بهمن 1394 - 11:47   |   کد مطلب: 30061
فرمانده انتظامی اسدآباد تاکید کرد:
مواد مخدر دام دشمن برای نابودی نسل جوان کشور
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: دشمنان انقلاب با تولید انواع مواد مخدر صنعتی و توزیع آن، قصد نابودی نسل جوان کشور را دارند.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از  صبح الوند؛ سرهنگ داودعلی­بخشی در جلسه کمیسیون پایش جرائم انتظامی شهرستان و در جمع روسای پلیس های تخصصی، فرماندهان و مسئولان دوایر تجسس کلانتری و پاسگاه ها، ضمن قدردانی اززحمات شبانه روزی مأموران، از افزایش 200 درصدی کشفیات سرقت سایر اماکن دردی ماه سال جاری در مقایسه با سال قبل خبرداد و تلاش های انجام شده را قابل تقدیر دانست.

 

وی این توفیق را مرهون همکاری مردم، همراهی مسئولان و زحمات کارکنان انتظامی دانست.

 

علی بخشی در ادامه از افزایش 12 درصدی دستگیری سارقان در دی ماه سال جاری، نسبت به مدت مشابه سال گذشته سخن گفت و با ارائه هشدارها و توصیه هایی به شهروندان در زمینه پیشگیری از سرقت، خواستار همکاری مردم با پلیس شد.

 

وی با اشاره به افزایش 96درصدی دستگیری ها در حوزه موادمخدر، اظهار داشت: اگر ما بحث مواد مخدر را در کنار سایر آسیب های اجتماعی قرار دهیم، پازلی تشکیل شده که دشمن از این موضوع اهداف و مقاصد خاصی را دنبال می کند، که همان سوق دادن جوانان به سمت و سوی اعتیاد و نابود کردن قشر فعال و پویای جامعه است و دراین حوزه با نگرش به تهدید، بایستی جهادی فعالیت کنیم.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد ضمن ارائه آموزش ها و توصیه هایی به همکاران، در راستای پرهیز از هرگونه دخالت و جانبداری در امر انتخابات، بر رصد مستمر و اشرافیت اطلاعاتی فرماندهان دراین حوزه تاکید کرد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal