آخرین اخبار

15. بهمن 1394 - 17:46   |   کد مطلب: 30087
کاندیداهای مجلس شهر اسدآباد هم از قافله تبلیغات زودهنگام جا نمانده‌اند.

به گزارش آوای سیدجمال؛ امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان در هفتم اسفند ماه را در پیش داریم و حدود 22 روز دیگر به برگزاری این انتخابات باقی است.

 

بر اساس روز شمار انتخاباتی تبلیغات آزاد و قانونی از سوی کاندیداها تقریبا" از روز 28 اسفندماه به مدت یک هفته خواهد بود که البته کاندیداهای فعال و صد البته پایبند به قانون در این زمینه گام‌هایی جلوتر هستند؛

 

حتی برخی از آنان طی چندین سال است که از دوره نهم مجلس تا این دوره انتخابات در حال رایزنی و نشست‌های با مردم دارند و به تبلیغات می‌پردازند.

 

این تبلیغات زودهنگام در شهر اسدآباد که یکی از سیاسی‌ترین شهرهای استان همدان محسوب می‌شود، هم به چشم می‌خورد؛ تا جایی که این کاندیداها برنامه‌های یک هفته‌ای خود را به صورت روزانه از طریق کانال‌های تلگرامی اعلام می‌کنند.

 

چیزی که در این کانال‌های تلگرامی کاندیداها مشاهده می‌شود، دست «یاعلی»‌هایی است که آنان به طرفداران خود می‌دهند و الله علم که این قول و وعده وعیدهایی که می‌دهند انجام شدنی است یا خیر؟؟؟ آیا بعداز منتخب شدن نمی‌گویند که «آقای فلانی قانون به ما این اجازه را نمی‌دهد».

 

تبلیغات انتخاباتی با توجه به روز شمار انتخاباتی یک ممنوعیت قانونی دارد و متأسفانه نه تنها تبلیغات از طریق تلگرام دیگر منع قانونی ندارد بلکه نشست های آنان در ورزشگاه‌های خصوصی و منازل افراد دیگر هیچ.

 

یکی دیگر از موضوعاتی که باعث آزرده خاطری مردم اسدآباد در این یک ماه اخیر شده بسته شدن کوچه‌ها با وجود وسایل نقلیه‌ای است که طرفداران یک کاندیدا برای حضور در نشستی موجب آن می‌شوند.

 

تعجب ما در این است که این کاندیداهای مجلسی که امروز به عنوان یک کاندیدا به قانون همان مجلس احترام نمی‌گذارند آیا اگر کرسی‌نشین مجلس شوند، به آن قانون عمل می‌کنند؟

 

 انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal