آخرین اخبار

17. بهمن 1394 - 9:23   |   کد مطلب: 30104
مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد گفت: در سال‌جاری در مزارع اسدآباد31 هزار هکتار غلات پاییزه کشت شد.

به گزارش آوای سیدجمال؛ ناصر فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگا ما، با ارائه گزارشی از عملکرد اداره تولیدات گیاهی اسدآباد، اظهار کرد: در سالجاری 31 هزار هکتار کشت‌های غلات پاییزه وجود داشت که نظارت مستمری بر آن انجام شده است.

 

  وی با بیان اینکه هزار و 400 تن بذور گواهر شده و مادری  تامین و توزیع شده است، گفت: در طی امسال سه هزار و 321 تن انواع کود شیمیایی بین کشاورزان توزیع شده است.

 

مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد گفت: برنامه ریزی و نظارت بر اجرای طرح محوری گندم در سطح 12000 هکتار، کشت ذرت در سطح 1000 هکتار،  باغات در سطح 1000 هکتار انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه امسال در سطح هزار و 750 هکتار از مزارع اسداباد چغندر قند کشت شد، تصریح کرد: از این میزان بیش از 100 هزار تن از این محصول برداشت شده است.

 

فتاحی در ادامه به مبارزه علیه سن غلات در مزارع شهرستان اشاره کرد و گفت: این عملیات در سطح 12 هزار 110 هکتار سن مادر و هزار و 255 هکتار سن پوره انجام شده است.

 

وی از 650 هکتار کانون کوبی سن غلات خبر داد و افزود: در سطح 11 هزار و 804 هکتار مزارع غلات (گندم و جو) مبارزه عليه علف های هرز انجام شده است.

 

مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد با بیان اینکه در سطح شهرستان  چهار کانال انتقال آب در دست اجرا و یا در مرحله انتخاب پیمانکار است، گفت: این کانال‌ها در روستاهای گدار پهن، چنار سفلی، ویرایی، نصرت‌آباد به میزان یک هزار و 780 متر است.

 

وی از احیاء و مرمت قنات روستای چنارسفلی به میزان هزار و 200 متر و باز سازی و احداث بند انحرافی آجین به طول 518 متر خبر داد و افزود: این پروژه ها برای انتخاب پیمانکار به سازمان ارسال شده است.

 

 

فتاحی از احداث سه کانال آبرسانی در روستاهای ایوراع، طویلان سفلی و پیر یوسف به طول هزار و 840 متر خبر داد و افزود: این پروژه ها ی زدر حال ببرآورد هزینه هستند.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal