آخرین اخبار

20. بهمن 1394 - 15:42   |   کد مطلب: 30160
امام جمعه اسدآباد با تأکید بر حضور مردم در رهپیمایی گفت: باید در انتخابات و راهپیمایی امسال وحدت آفرین و حماسه‌آفرین باشیم.

به گزارش آوای سیدجمال؛ یادواره 23 شهید روستای خاکریز در مسجد حضرت امیرالمؤمنین(ع) روستای خاکریز با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان برگزار شد.

 

در این مراسم پس از مداحی و نوحه سرایی برای شهدای گرانقدر، امام جمعه اسدآباد در سخنان خود یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و گفت: این مجلس شهدا حرمت دارد و با افتخار در این جلسات شرکت کرد.

 

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد امنیت و آرامش را مرهون خون پاک شهدا دانست و و گفت: این شهدا برای دفاع از این دین، میهن و انقلاب رفتند و آبروی نظام هستند و ما باید قدردان آنان باشیم.

 

وی همچنین به وحدت میان مرم اشاره کرد و گفت: باید برای ایکه جلوی دشمنان باستیم و نگذاریم در ما رخنه کنند وحدت آفری باشیم و با قانونمداری انقلاب را نگه داریم.

 

امام جمعه اسادآباد  در ادامه سخنان خود به انتخابات پیش روی اشاره کرد و گفت: به کاندیداهای مجلس گفته ام که اخلاق مدار باشند و با جبهه گیری و تخریب دیگر کاندیداها را تخریب نکنند و این آرامش و وحدتی را تا انتخابات و بعد از آن نگه دارند.

 

وی حضور مردم در راهپیمایی را یک برپایی جشنی همگانی دانست  و گفت: باید با حضور در این جشن یک بر دیگر حماسه آفرین باشیم و راهپیمایی دشمن شکن را برگزار کنیم.

 

حسینی مجد جای قرائت فاتح برای شهدا را خالی دانست و گفت: هر چند آنان به فاتحه نیازی ندارند و اما باید قرائت یک فاتحه یادشان را گرامی بداریم.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal