آخرین اخبار

21. بهمن 1394 - 9:55   |   کد مطلب: 30168
مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی اسدآباد:
حضور و مشارکت در دو امر راهپیمایی و انتخابات تکلیف است
مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی اسدآباد با بیان اینکه دو امر انتخابات و راهپیمایی مکمل هم هستند، گفت: حضور همه ملت ایران یک تکلیف الهی است که نباید از آن غافل شد.

به گزارش آوای سیدجمال؛ حجت الاسلام احسان عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با وجودی که امام خمینی(ره) در روز بهمن وارد ایران شد ولی عملا" رژیم شاه سقوط نکرده بود، اظهار کرد: ده روز با اعتراضات و تظاهرات مردم و روحانیت بالاخره بعد از گذشت ده روز امام(ره) به ایت الله طالقانی دستور می‌دهند به مردم بگویید به خیابان‌ها بریزند و اقای طالقانی مخالفت میکند که رژیم مردم را به خاک و خون می‌کشد سه بار امام همان مطلب را تکرار و اقای طالقانی مخالفت میکند که اخر امام میگوید اگر دستور باشد چی؟ که تا این جمله را امام میگوید ایت الله طالقانی میگوید: چشم وبه مردم میگوید.

 

وی ادامه داد: مردم به خیابان‌ها ریختند و برای کسی مشکلی پیش نیامد و عملا" ۲۲بهمن انقلاب پیروز شد و رژیم منحوس شاه سقوط کرد و به خاطر بیعت با امام و جشن انقلاب و نمایش قدرت در مقابل دشمن در این روز راهپیمایی شد.

 

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی با بیان اینکه هر سالی که از  انقلاب می‌گذرد، رنگ و بوی تازه تری این راهپیمایی ها بخود می‌گیرد، گفت: هر سال با نشاط تر و مردم با انگیزه بیشتری در این  راهپیمایی ها شرکت میکنند چرا که دشمن هر سال با متدهای  جدیدتری و با چهره های متفاوتی دشمنی می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه امام (ره) امریکا  را شیطان بزرگ نامیدند، خاطرنشان کرد: این شیطان بزرگ دست از خباثت خود بر نمی‌دارد و شیطان دشمن است و دشمن دست از دشمنی برنمی‌دارد؛ همچون لاک پشتی است که خطر را احساس میکند سر در لاک خود می‌برد و منتظرست که ببیند چطور می‌شود که زهر خود را به این ملت بریزد، پس ما نباید از این دشمن غفلت کنیم.

 

عباسی راهپیمایی 22 و انتخابات امسال را از حساسترین مسائل امروز ایران خواند و گفت: امروز باید با حضور چشمگیر و با مشارکت مقبولیت نظام را در مجامع بین الملل اثبات کنیم  و دنیا روی ایران حسابی باز میکنند و در همه جهات موفقیت حاصل میشود.

 

وی یادآور شد: حضور در راهپیمایی و مشارکت در انتخابات نه تنها  لطمه  ای نظام نمیزند بلکه شرکت پرشور ملت ایران در این دو  عرصه سبب توفیقاتی در همه جهات در مجامع بین المللی میشود و هردو مکمل هم می‌باشند.

 

عباسی با بیان اینکه دو امر انتخابات و راهپیمایی مکمل هم هستند و تقارن آن ها با هم حکمت است، گفت: حضور همه ملت ایران یک تکلیف الهی است که نباید از آن غافل شد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal