آخرین اخبار

22. بهمن 1394 - 14:28   |   کد مطلب: 30185
رئیس مجمع بسیج استان همدان با تأکید بر مشارکت مردم در انتخابات امسال، گفت: هر چه افراد کاندیدا خوب انتخاب شوند قانون خوب به تصویب می‌رسد و مشکلاتی مانند بیکاری و ازدواج حل خواهد شد.

به گزارش آوای سیدجمال، پرفسور محمدعلی زلفی‌گل در جمع راهپیمائیان شهرستان اسدآباد سی و هشتمین  سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و با اشاره به دورانهای قبل و بعداز پیروز ی انقلاب، افزود: این انقلاب با وحدت کلمه و اتحاد ملت انقلاب شد و با آرمان‌های امام پا گرفت و امروز نیز با هدایتگری و رهبری داهیانه رهبر انقلاب پایدار مانده است.

 

وی به نظام سلطنتی دوران قبل از انقلاب اشاره کرد و گفت: ایران در آن زمان هیچ جایاهی نداشت و امروز به برکت انقلاب در سطح جهان ایران حرف اول را میزند و این یک افتخار است.

 

رئیس مجمع بسیج استان همدان با بیان اینکه ماه امروز با هیچ کشوری جنگ نداریم و می‌خواهیم با همه کشورها تعامل برقرار کنیم؛ به جزء کشوری که دنبال تصرف خاک دیگر کشورها باشد ، خاطرنشان کرد: امروز مسئولان ما باید از پتانسیلها و ظرفیتهای موجود در کشور استفاده کنند و به جای خام فروشی نفت و معادن آنها را به مواد تولیدی تبدیل کرده و بفروشند.

 

وی گفت: با ایجاد زنجیره تولید میتوان اشتغال ایجاد کرد و این طور میتوان از جوانان دانشگاهی که مدرک گرفته اند استفاده کرد و آنان بیکاری نمانند.

 

زلفی گل با بان اینکه امروز مشکل اصلی کشر ما بیکاری جوانان و ازدواج آنان است، گفت: باید با ایجاد اشتغال برای آنان موجب ازدواج شان شد و برای ایجاد اشتغال و ازدواج نیز باید قوانی خوب پایه گاری شود، این قانون خوب هم در جایگاهی مانند مجلس به تصویب میرسد که مردم در انتخاب نمایندگان مجلس سهم بزرگی دارند.

 

 

وی با بیان اینکه باید برای انتخاب فرد اصلح و قانوگذار خوب در انتخابات مشارکت داشت، گفت: امروز ایران ما نیازمند فرهنگ پهلوانی است و این فرهنگ یعنی اینکه رعایت اخلاق و ادب را داشته باشیم و کاندیداها باید با رقابت سالم در انتخابات رفاقت را در پیش بگیرند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal