آخرین اخبار

22. بهمن 1394 - 14:49   |   کد مطلب: 30188
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: پیروزی انقلاب اسلامی یک پدیده مهم و بزرگ ژئوپلیتیکی در مناسبات سیاسی، قدرت و فرهنگی در مقیاس جهانی و منطقه ای و ملی بود زیرا غرب به دنبال ترویج فرهنگ لیبرال دموکراسی و اقتصاد سرمایه‎داری بود که انقلاب اسلامی با الهام از دین مبین اسلام، این نسخه را در هم پیچید.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از  نافع، سردار سرلشگر سیدیحیی رحیم صفوی در مراسم بزرگداشت 22 بهمن در همدان گفت: در ابتدای صحبتم سلام مقام معظم رهبری را به تک تک شما جوانان و زنان پیرمردها می رسانم و سلام درود خدا بر شما مردان و زنان خداجوی همدان که به همراهخ جمعیت میلیونی ایران اسلامی در یوم الله 22بهمن، هوشیاری، اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان می دهید.

وی ادامه داد: حماسه شما مردم در این راهپیمایی سرمایه عظیم و ظرفیت استراتژیک انقلاب اسلامی برای دفع توطئه های جدید دشمن بر ضد ملت و کشور عزیزمان ایران است.

سردار سرلشگر سیدیحیی رحیم صفوی بیان کرد: خروش و شور نشاط شما در این هوای سرد همدان  در 22بهمن اصالت و حقانیت نظام و بصیرت سیاسی و غیرت دینی و ولایت مداری شما مردم عزیز همدان را نشان می دهد و پیامی است برای تمامی دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی در سراسر جهان که ملت ما بر عهد و پیمانی که با خدا و رسولش و امام(ره) و رهبر عزیزمان حضرت امام خامنه ای(مدظله) و شهدا بسته است؛ وفادار است و این انقلاب اسلامی تا ظهورحضرت حجت (عج) ادامه پیدا خواهد کرد.

مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: مردم شریف و خردمند و شجاع همدان سخنان من در دو محور خلاصه می شود که محور اول تاثیر و بازتاب انقلاب کبیر اسلامی شما مردم در تغییر و تحولات قدرت، سیاست و فرهنگ در محیط بین المللی و منطقه ای و محور دوم تهدید و آسیب های پیش روی انقلاب اسلامی است.

سردار سرلشگر رحیم صفوی افزود: ز خداوند متعال وارواح شهدا خصوصا سرلشگر شهید حسین همدانی کمک می خواهم که انچه در قلب و روحم هست بر زبانم جاری فرماید.

وی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی یک پدیده مهم و بزرگ ژئوپلیتیکی در مناسبات سیاسی، قدرت و فرهنگی در مقیاس جهانی و منطقه ای و ملی بود زیرا غرب به دنبال ترویج فرهنگ لیبرال دموکراسی و اقتصاد سرمایهداری بود که انقلاب اسلامی با الهام از دین مبین اسلام، این نسخه را در هم پیچید.

سردار سرلشگر رحیم صفوی خاطرنشان کرد: قدرت آمریکا در چرخه نزول قرار گرفت و آمریکایی ها شکست خوردند و هم اکنون به فضل الهی، قدرت جهان اسلام در قرن حاضر بروز و ظهور کرده و همه فهمیده اند که فرهنگ نظام دموکراسی و اقتصاد سرمایه داری غرب برای نجات بشریت از فقر نیست.

وی ادامه داد: سرمایه داران اروپایی 200سال است از خون مردم آمریکا و آفریقا تغذیه می کنند و این فرهنگ اسلامی است که سران قدرتمند را دچار دگرگونی کرده و بسیاری از مراکز آزادی خواه جهان تحت تاثیر انقلاب اسلامی قرار گرفته اند.

سردار سرلشگر رحیم صفوی تصریح کرد: امروز مرکز ثقل بیداری اسلامی و مرکر ثقل تشکیل قدرت بزرگ اسلامی در قرن حاضر، ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی به ملت ها و جوامع دیگر، پیام حیات بخش استکبار ستیزی و حق طلبی را آموخته است.

مشاور عالی فرمانده کل قوا بیان کرد: رژیم صهیونیستی از پیروزی انقلاب اسلامی در جنگ با ملت های عربی منطقه پیروز شد، اما آغاز شکستهای بزرگ رزیم صهیونیستی و رژیم آدمکش در جنگ ها پس از انقلاب اسلامی بود و در حقیقت شکل گیری حماسه و جهاد مقاومت مردم یمن در مقابل تجاوز ل سعود، یکی از مظاهر نفوذ فرهنگی سیاسی ایران در منطقه غرب آسیا است.

سردار سرلشگر رحیم صفوی تصریح کرد: تفکر و روح انقلاب اسلامی و استقامت شما زنان و مردان توانسته است یک پیام امید بخش نجات بخش و الهام دهنده و تغییر و تحول در مبانی قدرت بوجود بیاورد و محور مقاومت را شکل دهد.

وی بیان کرد: شما به مسائل اخیر سوریه و عراق توجه کنید؛ ائتلاف بسیار بزرگ مثل رژیم آل سعود و ترکیه با اعزام ده ها هزار تروریست تکفیری، جنگ نیابتی را راه انداخته تا زیرساخت های کشورها ی منطقه را با پول نفت عربستان، با راه دادن ترکیه به تکفیری ها و با بمباران مردم بی پناه یمن جوانانی که باید در راه آزادی فلسطین مقابل رژیم صهیونیستی بایستند ویران کند.

سردار سرلشگر رحیم صفوی گفت: در 5 سال گذشته 250 هزار از مردم سوریه را کشته اند اما هم اکنون با شکست مواجه شده و ائتلاف بزرگ ایران، روسیه، عراق و حزب الله لبنان به فضل الهی به سمت غلبه و پیروزی بر تکفیری های تروریست در سوریه و عراق به سر می برد.

وی اظهار کرد: این به نفع مردم منطقه است و این قدرت و نفوذ از منطقه خارج شده و تا اندازه ای نفوذ جمهوری اسلامی به جهان ثابت شده است.

دستیار ارشد و مشاور عالی فرمانده کل قوا  در بخش دوم سخنانش با اشاره به تهدیدها و آسیب های پیش روی انقلاب اسلامی گفت: دشمنان نتوانسته اند از طریق تحریم ملت ایران را وادار به تسلیم کرده و هم اکنون توطئه جدیدی راه انداخته اند و آن، نفوذ در نهادهای تصمیمساز و تصمیمگیر جامعه است و مقام معظم رهبری بارها خطر نفوذ را گوشزد کردهاند.

سردار سرلشگر رحیم صفوی افزود: اگر دستگاه‌های سیاسی و مدیریتی کشوری تحت تاثیر دشمنان و مستکبران قرار گیرد، در آن شرایط تصمیمات این کشور تحت شعاع نظرات دشمنان قرار خواهد گرفت که این بسیار خطرناک است.

وی از تلاش دشمن برای ناامید کردن نیروهای انقلابی و ارزشی در کشور سخن به میان آورد و گفت: آنها به دنبال خسته کردن نیروهای مخلص و انقلابی هستند و در این راه سرمایهگذاریهای زیادی انجام میدهند.

مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان اینکه دشمن میخواهند شرایط را طوری القا کند که ما اقتصاد سرمایهداری غرب و فرهنگ آن را بپذیریم، خاطرنشان کرد: ایجاد اختلاف در بین مسئولان و یا انشقاق در بین مردم و مسئولان از دیگر ترفندهای دشمن است که باید نسبت به این دسیسهها هوشیار باشیم.

سردار سرلشگر رحیم صفوی آمریکا را دشمن اول ملت ایران دانست و ادامه داد: دست آمریکا به خون فرزندان این مرز و بوم آغشته شده و برای دستیابی به اهداف خود هنوز نیز با استفاده از رژیم آل سعود در حال کشتار شیعیان و مسلمانان است.

وی، بهرهگیری نکردن از ظرفیتها و داشتههای کشور برای حل مشکلات اقتصادی را یکی از آفتها و آسیب‏ها عنوان کرد و گفت: مدیران لایق باید از ظرفیت جوانان کشور استفاده کرده و از آنها برای توسعه و پیشرفت جامعه بهره بگیرند.

سردار سرلشگر رحیم صفوی با بیان اینکه دشمن در پی نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در باورهای انقلابی مردم به ویژه جوانان است، اظهار کرد: به طور حتم با روحیه انقلابی میتوان بر تمام مشکلات فائق آمد.

وی با اشاره به اینکه ایران باید از ظرفیت بازار 20 میلیارد دلاری عراق برای صادرات کالا استفاده کند، خاطرنشان کرد: بازار عراق در حال حاضر به تمام محصولات ایران نیاز دارد پس باید از این ظرفیت برای توسعه صادرات بهره برد.

سردار سرلشگر رحیم صفوی تصریح کرد: آینده ایران به فضل الهی و همت دولتمردان انقلابی و حضور حماسی مردم در حماسه 7 اسفند در برنامه ششم کشور روشن است و با بهره گیری از فرهنگ و دسترسی به علوم و فناوری جدید تبدیل به یک کشور قدرتمند، آباد، امن و مقتدر خواهد شد.

وی اعلام کرد: وعده الهی سرانجام محقق شده و ملت صبور ایران، طمع شیرین عدالت اسلامی را خواهد چشید و الگویی برای سایر امت اسلامی خواهد شد.

پایان پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal