آخرین اخبار

4. اسفند 1394 - 18:24   |   کد مطلب: 30337
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به شناسایی پیکر شهدای گمنام گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۵۰ نفر از شهدای گمنام شناسایی و به خانواده‌های‌شان تحویل داده شدند.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از نافع، سردار سید محمد باقرزاده "فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح"امروز در آئین استقبال از پیکر ۶۸ شهید تازه تفحص شده اظهار داشت: از آغاز سال تاکنون پیکرهای طیبه ۵۸۲ شهید دفاع مقدس از مناطق مختلف عراق به کشورمان وارد شده است.

وی افزود: این پیکرها از مناطق جنوب، غرب و کردستان عراق تفحص شده و به کشورمان بازگشته‌اند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به شناسایی پیکر شهدای گمنام گفت: امسال تاکنون بیش از ۱۵۰ نفر از شهدای گمنام شناسایی و به خانواده‌هایشان تحویل داده شدند.

وی افزود: امروز نیز پیکر ۶۸ شهید از مناطق عملیاتی مختلف مانند فاو، جزیره ام‌الرصاص، کتیبان، مجنون و زبیدات کاوش شد که مردم خرمشهر استقبال باشکوهی از پیکر آنان کردند.

سردار باقرزاده با اشاره به ورود پیکر شهدا از طریق دریایی گفت: برای نخستین‌بار امروز شهدا را از طریق آب‌راه اروند‌رود از بصره وارد بندر خرمشهر کردیم.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنانش گفت: چندروز گذشته مادر یک شهید برای شناسایی فرزندش به معراج شهدای تهران مراجعه کرد و نمونه آزمایش از آن‌ها گرفته شد، بلافاصله پس از خروج خانواده شهید دوستان اطلاع دادند که شهیدی با پلاک و مشخصات پسر آن مادر شهید پیدا شده است؛ آزمایش DNA برای شناسایی آن شهید عزیز ادامه دارد و انشاءالله به‌زودی نام و زمان تشییع آن شهید را اعلام خواهیم کرد.

پایان پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal